Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Je bedoelt niet [TOPIX: PHP] parsefout?[TOPIX: ubb] parsefout?
Saved by the buoyancy of citrus
Ik kwam er laatst ook achter. Dit heeft met een of andere replace te maken die wordt uitgevoerd (maar volgens zeggen niet meerOp dinsdag 16 oktober 2001 12:00 schreef drm het volgende:
En waar komen die tekens dan vandaan
Blijkbaar wordt eerst die replace uitgevoerd. En vervolgens geconcludeerd dat de code-tag geen andere dingen meer mag toestaan... Oftewel, de boel zal wel niet meer terug geplaatst worden.
dank jeACM:
Jahoor, de code die in topix gebruikt wordt, wordt "ubb-code" genoemd in de "volksmond"
(dus de [i], [b], [u], etc)
Heel maf... Als er dan nog iets van HTML zou staan oid, maar dit is gewoon een onbegrijpelijke hash-achtige string...ACM:
Ik kwam er laatst ook achter. Dit heeft met een of andere replace te maken die wordt uitgevoerd (maar volgens zeggen niet meer) van alles wat tussen [php ] enzo staat, om dat vervolgens te parsen via de php-highlighting methoden.
Blijkbaar wordt eerst die replace uitgevoerd. En vervolgens geconcludeerd dat de code-tag geen andere dingen meer mag toestaan... Oftewel, de boel zal wel niet meer terug geplaatst worden.
maar goed, pech hebben.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Maar het _is_ geen ubbOp dinsdag 16 oktober 2001 12:08 schreef ACM het volgende:
[..]
Jahoor, de code die in topix gebruikt wordt, wordt "ubb-code" genoemd in de "volksmond"
(dus de [i], [b], [u], etc)
Zoek jij maar es op UBB codeOp dinsdag 16 oktober 2001 15:11 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Maar het _is_ geen ubb
En aangezien we in een democratie zitten, IS het ook UBB omdat de meeste het zeggen
het _is_ ook geen PHP 
[quote]
HlpDsK:
Maar het _is_ geen ubb
[/quote]
[quote]
Cyphax:
Je bedoelt niet [TOPIX: PHP] parsefout?
[/quote]
dus wat is het dan
[quote]
HlpDsK:
Maar het _is_ geen ubb
[/quote]
[quote]
Cyphax:
Je bedoelt niet [TOPIX: PHP] parsefout?
[/quote]
dus wat is het dan
~ Gottfried Leibniz
Een regexp parse errorOp dinsdag 16 oktober 2001 15:18 schreef drm het volgende:
het _is_ ook geen PHP
dus wat is het dan![]()
Verwijderd
Ja, het is UBB code. Maar dit forum draait niet op UBB. Het forum emuleert UBB in het gebruik van bepaalde tagsOp dinsdag 16 oktober 2001 15:16 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Zoek jij maar es op UBB code
En aangezien we in een democratie zitten, IS het ook UBB omdat de meeste het zeggen![]()
Die voortvloeit uit het gebruik van ubb-codes, dus eigenlijk zou het topictitle moeten zijn:Op dinsdag 16 oktober 2001 15:20 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Een regexp parse error
[TOPIX] UBB->regex parse error?
ahh whatever
//offtopic
~ Gottfried Leibniz
UBB codes ontstaan door een regex. Dus het moet zijn:Op dinsdag 16 oktober 2001 15:41 schreef drm het volgende:
[..]
Die voortvloeit uit het gebruik van ubb-codes, dus eigenlijk zou het topictitle moeten zijn:
ahh whatever
//offtopic
[TOPIX] regexp->UBB parse error?
/mierenneukerij
Nielsz:
UBB codes ontstaan door een regex. Dus het moet zijn:
UBB codes worden geparsed met regular expressions. Dus de logische stappen zijn:
• Ik kom in topics
• Ik gebruik UBB-codes
• * drm verkeerd geparsed! regex dus.
vandaar:
Maar goed, never mind. Einde geblaat wat mij betreft. Meer discussie op ICQ # 61628736
~ Gottfried Leibniz
Ik laad een post in. Ik gooi mijn regexp functie erover heen, die kijkt of er UBB in zit. En daarna wordt het geconverteerdOp dinsdag 16 oktober 2001 15:53 schreef drm het volgende:
[..]
UBB codes worden geparsed met regular expressions. Dus de logische stappen zijn:
• Ik kom in topics
• Ik gebruik UBB-codes
• * Nielsz verkeerd geparsed! regex dus.
vandaar:
Maar goed, never mind. Einde geblaat wat mij betreft. Meer discussie op ICQ # 61628736
Die ene die is echtHet lijkt wel een insectenbordeel
edit: schandalig dat dyslectische mensen hun eigen 'ziekte' niet eens kunnen schrijven
vond de mier het ook lekker?Op dinsdag 16 oktober 2001 15:57 schreef HlpDsK het volgende:
sencuur censuur
wat kost dat nou tegenwoordig??
</HK nivo en /OT>
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Dit heb ik een hele tijd geleden al op het testforum ontdekt en ook gemeld.
Arjen vond het niet nodig om het aan te passen, omdat je toch nooit een php-tag binnen een codetag gebruikt.
Arjen vond het niet nodig om het aan te passen, omdat je toch nooit een php-tag binnen een codetag gebruikt.
Arjen kan het gewoon niet, de spagetticodertOp dinsdag 16 oktober 2001 16:33 schreef nelske het volgende:
Dit heb ik een hele tijd geleden al op het testforum ontdekt en ook gemeld.
Pagina: 1