Ok, ik zal het even uitleggen, eigenlijk voor wat systeem ik heb kan je zien aan me specs below!
Me probleem is als ik me hd's aan me highpoint controller hang, dan haper en kraak me geluidskaart, de standaart on board of de sb live of een ouwe SB128, maak niks uit het hapert en het kraakt.
Als je onder win2k in je task manager kijk, zie je dan ook om de zoveel tijd je cpu 80% worden???
Mega vaag,
Alle drivers heb ik al is geprobeerd, nieuwe via 4 in 1 (etc..)
Die bugfixxes ook allemaal, en allemaal geen suc6...
Ik kan alleen me systeem stabiel krijgen als ik me highpoint drivers downgrade naar versie 10,3b.
Alleen dan krijg je last van data-corruptie.
Let op dit kreeg ik gemailed van epox B.V.:
Tja, het is een beetje kiezen of delen op dit ogenblik.
Stabiliteit of goed geluid. Wij zijn ook helaas afhankelijk van
Highpoint qua driver updates, hoe vervelend het soms ook is.
We hebben er wat invloed op maar nooit 100%. Er komen wel
weer nieuwere drivers aan, maar het zal nog even gaan duren.
Best Regards,
Michael (FAE Team)
EPoX Europe Computer B.V.
support@epox.nl
www.epox.nl
>>IMPORTANT! Please provide previous E-mail text if replying.<<
-----Original Message-----
From: Renaldo [mailto:r.weterings@thewebcircle.nl]
Sent: Monday, September 17, 2001 12:18 PM
To: support@epox.nl
Subject: Betreffende: Epox 8k7a+
Beste heer/mevrouw,
Ik had laats met u contact opgenomen voor een probleem met me computer.
Ik zal in het kort uitleggen wat erin vermeld stond:
Geluid hapert in Windows2000 heel vervelend, de oplossing was : de Highpoint drivers gedowngrade naar 1.03 en nieuwe bios van jullie gehad.
Heel leuk allemaal, maar uhm nu treed er dus Data Corruptie, wat nu al 3 keer er toe heeft geleid dat me registry is gesloopt en dat ik alles kwijt was.
Dit is dus niet een oplossing, ik hoop dat u mij, (en ik heb ook nog meer mensen gehoord die dit probleem hebben) kan helpen om een oplossing te vinden, ik heb gewoon win2k nodig voor me werk, (ik draai dual boot) Win98 draai vlekkeloos dat gebruik ik voor entertainment, win2k gebruik ik voor me werk en development.
Ik heb alles geprobeerd en raak een beetje moedeloos. Ik hoop dat u me kan helpen, Highpoint neemt geen contact met me op. ik hoop dat er drivers komen die zowel het kraken en hakkelen van het geluid verhelpen zonder dat er datacorruptie oploop..
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
R.R.S. Weterings
Ach jah ik wete het niet meer