Ik wil binnenkort een notebook kopen van fl. 3300,- Hier zit een garantietermijn bij van 1 jaar. Voor fl. 425,- kan ik die garantietermijn uitbreiden tot 3 jaar. Is dit het geld waard?
Graag jullie mening...
Graag jullie mening...
Verwijderd
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
kan je zelf instellen hoeveel mb je videokaart gebruikt..dit ript ie echter wel van het interne geheugen af.Op dinsdag 16 oktober 2001 15:25 schreef Rampheerde het volgende:
Weet je wat, zo schiet het toch niet op... Bedankt voor jullie informatie betreft de garantie en voor mijn 2e vraag ga ik zo wel naar het video/beeld forum.
Ja, sowieso is veel RAM alleen maar goed.Op dinsdag 16 oktober 2001 15:48 schreef Rampheerde het volgende:
Slurpt geheugen weg uit RAM? Dus het is (sowieso trouwens) verstandig om veel geheugen te kopen om ook een beetje videoperformance te hebben?
Rookworst zonder R is ook worst.
]Op dinsdag 16 oktober 2001 14:55 schreef Rampheerde het volgende:
Oké, ik maak er gewoon 3 jaar garantie van.
Nog even een ander vraagje, om hiervoor nou een heel topic te openen...
Bij de specs van de laptop staat:
Videokaart: SiS 630S Controller, 128-bit 2D/3D Graphics acceleration, 4x AGP, Shared Memory Architecture (8/16/32/64Mb)
Kan iemand me uitleggen wat dit inhoud? Hoeveel MB videokaart is dit nou eigenlijk...
En is deze 3D-chip nog wat dan?Op dinsdag 16 oktober 2001 16:32 schreef BezurK het volgende:
[..]
Ja, sowieso is veel RAM alleen maar goed.
Stel je heb 128meg ram in dat ding zitten en je wil 64mb video, dan leert en snel rekensommetje ons dat je dus maar 64mb over houdt voor windows...
Btw, veel videogeheugen klinkt wel heel leuk, maar in de praktijk vaak helemaal niet zo'n killer. Als je om videoprestaties geeft is een goeie 3D chip veel belangrijker als het geheugen...