onbereikbaar.nl
Da's een soort limiet, je kunt niet dieper dan een bepaald stuk. Echt tunnels maken zit er dus niet in...
Heeft te maken met het beschikbare geheugen voor het level ofzo. De PS2 versie had dit ook, je zou denken dat dit op de PC wel opgelost zou zijn...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
nee maar dan wil echt niks meer stuk, ook geen gaten in muren waar het normaal wel wil, zal misschien wel iets met geheugen hebben te maken of zo, maar zou er geen console command zijn waarmee je dit in zou kunnen stelleN?Op dinsdag 16 oktober 2001 11:32 schreef wacko het volgende:
Da's een soort limiet, je kunt niet dieper dan een bepaald stuk. Echt tunnels maken zit er dus niet in...
onbereikbaar.nl
Verwijderd
Hmm, in singleplayer ligt het inderdaad aan het limit van je geheugen. Maar hoe zit dat in multi? Jij kunt geen gat maken door je geheugen, maar iemand anders wel. Is er dan een gat of niet? Wordt iedereen dan aan de 'zwakste' gelimiteerd?
Verwijderd
Ligt aan de map. Sommige muren zijn dikker gemaakt. En soms zit achter die muut meteen het einde van de map
Ligt niet aan de map, er zijn zover ik heb gemerkt een paar redenen:
1. GEOmod limit (max van engine, als je daar overheen gaat gaat het spel flippen, schijnt)
2. De speler heeft zelf een limiet aan het aaantal gaten dat ie kan maken
3. Het wapen heeft een limiet
Volgens mij kan je als je respwaned namelijk weer vrolijk verder GEOmodderen, tot je aan het limiet zit natuurlijk..
1. GEOmod limit (max van engine, als je daar overheen gaat gaat het spel flippen, schijnt)
2. De speler heeft zelf een limiet aan het aaantal gaten dat ie kan maken
3. Het wapen heeft een limiet
Volgens mij kan je als je respwaned namelijk weer vrolijk verder GEOmodderen, tot je aan het limiet zit natuurlijk..
tis dus wel jammer...
heb je bijna een brug naar beneden. zit er nog 1 millimeter stukje steen tussen. dus je wil die stukje steen weg schieten, lukt het niet!
daar hangt dan een brug horizontaal aan een klein stukje steen......
heb je bijna een brug naar beneden. zit er nog 1 millimeter stukje steen tussen. dus je wil die stukje steen weg schieten, lukt het niet!
daar hangt dan een brug horizontaal aan een klein stukje steen......
Zal wel limiet van de map zijn of zo, wel jammer dan ..
onbereikbaar.nl
Ik ben vrij nieuw, dus ik weet dit soort shit niet en heb ook geen zin om de faq te gaan lezen, dus ik vraag het gewoon: worden er hier ook ftptjes uitgewisseld enzow?
Verwijderd
zouden we eigenlijk een aparte forum voor moeten maken tweaked warez forum for tweakers only 
is maar ideetje !
is maar ideetje !
He nog ff over die red faction, als je daar die gepanserde ramen porbeerd neer te knallen gaat het niet kaput, en als je eromheen knalt dan gaat het ook niet naar benee
Calimer0
Verwijderd
er zit een limiet aan idd....
en wat betreft die ramen, neem de "glazen huis" uit de demo, knal daar de grond onder vandaan, en het huis zweeft
in de volledige versie van de game is dit opgelost, met steun pilaren....
en wat betreft die ramen, neem de "glazen huis" uit de demo, knal daar de grond onder vandaan, en het huis zweeft
in de volledige versie van de game is dit opgelost, met steun pilaren....
maar bij gepanserd glas niet weet je nog wel daar hangt het glas gewoon in de lucht
Calimer0
Verwijderd
klopt, eigenlijk hadden ze dat ook moeten aanpassen... met beton draad ofzo...Op woensdag 17 oktober 2001 12:01 schreef drowsycreature het volgende:
maar bij gepanserd glas niet weet je nog wel daar hangt het glas gewoon in de lucht
Pagina: 1