Op dinsdag 16 oktober 2001 18:02 schreef nelis het volgende:
[..]
mwoa, ben ik het niet mee eens. ik denk dat in dat opzicht user en moderator gelijk gestelt moeten worden. maargoed, das mijn mening

Ik bedoel dat je bij een user makkelijker als user kunt zeggen:
"KAPPUHHHHHH" waar je dat bij een mod/ander crewlid ietsje anders moet brengen.

[..]
nee, Dinidictus komt met een semi-flame aanzetten like "heb je nu genoeg zout op slak gestrooid?" en "stop aub onmiddelijk met zeiken ontzettende @#".
HO! Stop, hij geeft aan
te denken dat iemand die gedachte heeft, maar niet uit, dat is iets anders IMHO.
ten eerste wekt hij hier geïrriteerde reacties mee op en ten tweede stuurt hij op deze manier de discussie richting off-topic (het ging namelijk niet om het feit dat moderators ook mensen zijn en dus een fout mogen maken).
Vind ik niet, maar OK, dat kan jij zo ervaren, niks aan de hand.
en ja, ik hak daar op in ja. misschien wat hard ja maar wel reachtvaardig.
Neuh denk ik niet, maar dat denk ik dan weer

verder was jouw reactie daarna ook niet al te "zachtaardig" om het zo maar uit te drukken

.
Shit ik moet maar een "/me sets mode +sarcasme" uit gaan vinden dan

verder vind ik een generalisering als "die devschuur-elite die te hoog van de toren blaast" ook al een aardige flame-opwekkende reactie (maargoed, daar heeft Kaj. ook zijn excuses voor aangeboden

(en voor de rest ook))
Dan denk ik dat we het daar maar niet meer over moeten hebben, nadat ik heb gezegd dat het, omdat het in je sig staat, wel een inkoppertje is.

maargoed, ik ontken helemaal niet dat ik een aantal flamerige reacties heb geplaatst (heb ik al aangepast) maar ik sta nog steeds stevast achter mijn reactie op Dinidictus (hoewel die misschien wat flamerig was).
Dat vind ik jammer, misschien dat je je bewoording wat kan veranderen, maar dezelfde boodschap overbrengt, want dat is het waar het mij om draait.
[..]
klopt, maar daar heb ik ook mijn excuses voor aangeboden. maar nogmaals, sorry.
Blokje beton erover dan maar?
[..]
mwoa, je eigen (en andermans) fouten kunnen inzien is toch aardig belangrijk in een discussie

Aino