Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Ik heb vernomen dat de siluro de tv chip nog niet ondersteund in XP. Maarja XP is ook nog niet officieel uit he?!
je moet er een zoeken met goede TV out misschien ff de utfs raadplegen voor reviews
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Wat is utfs?
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Use The Friendly SearchOp dinsdag 16 oktober 2001 11:21 schreef shotputty het volgende:
Wat is utfs?
maar dat had je best ff op kunnen zoeken...
Use The Fucking Search bedoelen ze daarmee.
Iets subtieler gezegd:
Kijk hier eens voor reviews etc.: http://gathering.tweakers.net/forum/find
Succes
Iets subtieler gezegd:
Kijk hier eens voor reviews etc.: http://gathering.tweakers.net/forum/find
Succes
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
Zucht..
UTFs is DIT
* KNETTER2000 denkt dat het beter is om direkt de Search te laten openen bij het intikken van Gathering.tweakers.net
UTFs is DIT
* KNETTER2000 denkt dat het beter is om direkt de Search te laten openen bij het intikken van Gathering.tweakers.net
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
hahaha,
Het is misschien beter als we afspreken dat UTFS inderdaad:
USE THE FRIENDLY SEARCH betekent!
Klinkt veel beter toch!
Het is misschien beter als we afspreken dat UTFS inderdaad:
USE THE FRIENDLY SEARCH betekent!
Klinkt veel beter toch!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
He shotputty,
Ik weet hoe lastig de search kan zijn. Je krijgt moeilijk een vergelijking van deze kaarten mbt de tv out. Wil je dit distilleren uit de search dan ben je wel een middagje zoet
. Zeker als je van die topics krijgt die tig pagina's lang zijn.
Even wat useful information: de gainward tvout 64 mb heeft 4,5 nanoseconden geheugen. Lekker snel dus en over te klokken met de ingebouwde tweak utility die Gainward erin heeft gestopt. Leuk voor gaming maar maakt niet uit voor je tvout.
Ik weet hoe lastig de search kan zijn. Je krijgt moeilijk een vergelijking van deze kaarten mbt de tv out. Wil je dit distilleren uit de search dan ben je wel een middagje zoet
Even wat useful information: de gainward tvout 64 mb heeft 4,5 nanoseconden geheugen. Lekker snel dus en over te klokken met de ingebouwde tweak utility die Gainward erin heeft gestopt. Leuk voor gaming maar maakt niet uit voor je tvout.
http://hardwareinfo.vangilscomputers.nl/hi-vga.asp
Daar staat een lijst met veel 2mx kaarten. Zoveel verschillende versies. Daar gaan je oren van wapperen. Denk dat je er met de search ook niet uit zou komen.
Stomme suck nvidea. Waarom moest die mx 400 en 200 er nou komen. Het slaat echt nergens op. Nou weer dat zelfde trucje met de titanium. Looosers.
Daar staat een lijst met veel 2mx kaarten. Zoveel verschillende versies. Daar gaan je oren van wapperen. Denk dat je er met de search ook niet uit zou komen.
Stomme suck nvidea. Waarom moest die mx 400 en 200 er nou komen. Het slaat echt nergens op. Nou weer dat zelfde trucje met de titanium. Looosers.
Kijk eerst hier maar eens:
[topic=212352]
[topic=212352]
Coïtus ergo sum
Nou, ik heb zo'n geval (hij schopt kont) maar geheugen overclocken ho! maar. Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik zette het ietsie hoger en gelijk krijg ik raar beeld. Dus ja, maar snel alles weer terug gezet.Op dinsdag 16 oktober 2001 12:24 schreef broes_willems het volgende:
He shotputty,
Misschien heeft hier nog iemand tips daarvoor?
Btw ik heb het hier over de GF2 pro!!
Koop geen GF2mx met 64 MB, da's nzin. Koop dan liever een GF2gts met 32 MB.
Pagina: 1