Verwijderd

Topicstarter
Buiten het feit of die mooi of lelijk is, dat is een kwestie van smaak :)
wie vind dit wel een redelijke foon, qua mogelijkheden enzo?
Mij spreekt dat mp3 gedeelte wel aan, elke ochtend en avond dat ik op de scooter zit :)
geen zin om daar aparte mp3 speler voor te kopen, zo vaak ben ik niet buiten ;)
Maar nu jullie meningen :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59
Ik kan er eigenlijk geen oordeel over geven zonder een prijsindicatie.

Verwijderd

Topicstarter
true, dunno waar, maar hoorde ergens vaag via-via (m.a.w. niet zeker ;)
dat ie rond de 399 $ werd, dus met abo dus rond de 3 a 400 piek, of zit ik nu heel goedkoop te denken :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59
Op dinsdag 16 oktober 2001 10:58 schreef pluiz het volgende:
true, dunno waar, maar hoorde ergens vaag via-via (m.a.w. niet zeker ;)
dat ie rond de 399 $ werd, dus met abo dus rond de 3 a 400 piek, of zit ik nu heel goedkoop te denken :)
Als dat zo is, koop ik hem :Y)
Oftewel: denk het niet

Verwijderd

Ik vind zelf dat het een hoog uitmelk gehalte heeft, er zijn een paar dingen die best wat beter hadden kunnen zijn voor dezelfde prijs, denk dan aan bijv de dikte van dat ding en kleuren scherm of op z'n minst een scherm emt een hogere resolutie

Verwijderd

Topicstarter
das wel waar, maar kleuren en of groter scherm = meer stroomverbruik (denk ik dan) dus dan gaat je standy tijd eraan, en dan word ie alleen maar duurder.
Dan kan je imho ook beter die communicator kopen met kleuren scherm, maar die vind ik meer voor de standaard vertegenwoordiger (no offence ;))
Dit vind ik wat meer "normaler" en hopelijk veel beter betaalbaar :)

Verwijderd

Topicstarter
hmm, krijg net mailtje terug met de presentatie van het toestel erin, prijzen zijn nog niet bekend :)
ga het ffies doorlezen :)

• Op.Lijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-01 23:16
Prijsindicatie kun je vinden op de site van BelCompany

Verwijderd

Topicstarter
vreemd, dat mailtje kreeg ik namelijk van belcompany :)

Verwijderd

Topicstarter
je had gelijk :)
900 piek zonder abo, nou zijn heel veel foons zonder abo moeilijk duur, dus ff vergelijken met bekende telefoons die dezelfde prijs hebben, hoe duur die MET abo zijn :)
ik hou jullie op de hoogte ;)

Verwijderd

Topicstarter
ben ik weer, de 8210 valt in dezelfde prijsklasse (of viel, die zal wel goedkoper worden/zijn) dus ik denk/hoop dat ie dan voor ongeveer die prijs is te krijgen met abonnement, en voor zover ik weet is die aardig betaalbaar, let's hope so :) (ik dan ;))

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hij is wel leuk , maar om er nu 900 piek voor neer te leggen.. nee...

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Lees, dat is ZONDER abo, dus met abo gaat de prijs wel stukkie omlaag, bijna elke foon is zonder abo te duur, kijk maar eens op www.kieskeurig.nl, daar zie je de prijzen van telefoons zonder abo, dat is echt overdreven.

Verwijderd

ZONDER abbo zijn die telefoons echt niet normaal duur. Maar volgens mij had nokia er echt meer van kunnen maken voor hetzelfde geld.

Verwijderd

hier loopt al een topic over in Internet en Telefonie

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/289323/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.