How bad is it on a scale from one to Spurs
Ik was zelf voor 1 van m'n abonnementen het omgekeerde van plan, heb gewoon met de klantenservice gebeld (0800-0507), verhaal uitgelegd...en toen kreeg ik dezelfde week nog wat formulieren toegestuurd. (geen problemen dus).
Je zou ook gewoon ff naar de primafoon ofzo kunnen gaan, wordt snel genoeg geregeld (zal wel een bepaalde doorlooptijd hebben).
Aangezien je bij prepaid geen opzegtermijn hebt (voor zover ik weet) zou het geen problemen moeten opleveren.
Je zou ook gewoon ff naar de primafoon ofzo kunnen gaan, wordt snel genoeg geregeld (zal wel een bepaalde doorlooptijd hebben).
Aangezien je bij prepaid geen opzegtermijn hebt (voor zover ik weet) zou het geen problemen moeten opleveren.
Gewoon bij het aanvragen van je Abbo ff aangeven dat je het nummer van je Prepay wilt houden, dan regelen zij alles voor je.
Na een tijdje krijg je een brief thuis: 'blaat mek, op datum doen we de portering, dus zorg dat dan je beltegoed op is!'
En klaar is kees of piet of henk of wie er ook maar mee bezig is
Na een tijdje krijg je een brief thuis: 'blaat mek, op datum doen we de portering, dus zorg dat dan je beltegoed op is!'
En klaar is kees of piet of henk of wie er ook maar mee bezig is
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
dus als ik het goed begrijp: als je dus een abbo afsluit en je wilt je oude nummer behouden, dan heb je dus tijdelijk dat nummer wat je bij je abbo krijgt en dan later krijg je je oude nummer terug?
Klopt. Je kraagt een nieuw tijdelijk nummer wat een paar dagen dienst doet, daarna krijg je je oude nummer terug.
Ik weet alleen wel dat als je bv al een abo hebt bij KPN en je neemt een nieuw KPN abo je dan geen nr behoud kan doen.
Oftewel, nr behoud kan volgens mij alleen als je van provider wisselt, dus ik zou eerst even langs de primafoon gaan of het uberhaubt wel kan!
Ik weet alleen wel dat als je bv al een abo hebt bij KPN en je neemt een nieuw KPN abo je dan geen nr behoud kan doen.
Oftewel, nr behoud kan volgens mij alleen als je van provider wisselt, dus ik zou eerst even langs de primafoon gaan of het uberhaubt wel kan!
Wees consequent, maar niet altijd
volgens mij kan het alleen als je van prepaid naar abbo of van provider naar provider gaat, maar goed ik ga wel ff informeren als ik naar de telecom boer ga, maar alvast bedankt voor de info
als je binnen kpn van abo wisselt is het feitelijk een omzetting of verlenging dus behoudt je het nummer gewoon lijkt me. Je krijgt immers niet elke keer als je het contract verlengt een nieuw nummer.Op woensdag 17 oktober 2001 09:00 schreef Ook het volgende:
opzeggen en dan weer bij dezelfde provider een abo nemen schiet volgens mij ook niet echt op.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Bij KPN is dat allemaal niet zo vanzelf sprekend, het is daar een grote bureaucratische rompslomp, ook met het aanvragen van ADSL e.d...Op woensdag 17 oktober 2001 11:22 schreef Fisico het volgende:
[..]
als je binnen kpn van abo wisselt is het feitelijk een omzetting of verlenging dus behoudt je het nummer gewoon lijkt me. Je krijgt immers niet elke keer als je het contract verlengt een nieuw nummer.
opzeggen en dan weer bij dezelfde provider een abo nemen schiet volgens mij ook niet echt op.
Als je je contract verlengt is dat iets heel anders dan als je je contact stopt/verbreekt en een nieuw contract aangaat. Het lijkt idd zo simpel om ff een nummertje vast te houden, maar dat valt in de praktijk vies tegen. Je hebt nl niet het recht om een nummer te behouden, maar een provider heeft de plicht een nummer over te dragen aan een andere proivder die om dat nummer vraagt.Op woensdag 17 oktober 2001 11:22 schreef Fisico het volgende:
[..]
als je binnen kpn van abo wisselt is het feitelijk een omzetting of verlenging dus behoudt je het nummer gewoon lijkt me. Je krijgt immers niet elke keer als je het contract verlengt een nieuw nummer.
...
Volgens mij heeft Slasher alleen wel gelijk met het feit dat je van prepay naar abo kunt gaan met hetzelfde nummer (binnen 1 provider dus).
Wees consequent, maar niet altijd
Pagina: 1