Nadere specificatie van de prijsklasse zou ook niet verkeerd zijn.
Gewoon, over het algemeen genomen van die mini- of microsetjes. Er moet toch wel iets goeds tussen die zitten, alleen welke zijn dat?
Ja, tot F100,- Yoko. Want daar staat een deel van mijn naam op. Scheelt mij weer wat promotie kosten.
Voor vette bass en treble zit er wel wat goeds tussen. Verder niet teveel verwachten
Voor vette bass en treble zit er wel wat goeds tussen. Verder niet teveel verwachten
dan zou ik voor een Sony, Aiwa (= Sony), Philips oid gaan... Gewoon iets bekends.
onee geen Sony... hebben slechte CD spelers erin zitten. Gaan gegarandeerd te snel kapot.
Dan maar een Philips.
iig niet van die SuperTech shit of van die vage onbekende merken
onee geen Sony... hebben slechte CD spelers erin zitten. Gaan gegarandeerd te snel kapot.
Dan maar een Philips.
iig niet van die SuperTech shit of van die vage onbekende merken
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Over = gesproken
Yoko = Marquant = Koda
(niet letterlijk, maar allemaal zelfde fabrikant)
Met een woord "Allied-electronics".
Dus voor degenen die geen marquant op internet kunnen vinden: www.allied-electronics.nl
Tenkjoe! No Prob! Marquant zijn leuke boxen om je midi set boxen te vervangen als je vind dat ze niet hard genoeg kunnen (alhoewel, voor die zuigerds heb je wel zware amp nodig)
Yoko = Marquant = Koda
(niet letterlijk, maar allemaal zelfde fabrikant)
Met een woord "Allied-electronics".
Dus voor degenen die geen marquant op internet kunnen vinden: www.allied-electronics.nl
Tenkjoe! No Prob! Marquant zijn leuke boxen om je midi set boxen te vervangen als je vind dat ze niet hard genoeg kunnen (alhoewel, voor die zuigerds heb je wel zware amp nodig)
hmmm....Trendy designs, reliable quality and excellent sound and vision quality is our definition.
lelijke website btw
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Cambridge is ook best goedkoop maar wel erg goed.
Vandaag is het feest en morgen ook.
Verwijderd
Mocht je iets verder willen gaan dan een compleet zwart bakje.
Versier ergens een mooie oude versterker vandaan.. En kijk eens op Conrad.nl
Het klinkt misschien erg dom enzo.
Het is misschien niet de meest geweldige kwaliteit.. Maar het is zeker niet verkeerd! TKlinkt hier mucho beter dan mijn vroegere (duur) geinvensteerde Stereo, zwart bakje dus..
Pagina: 1