Toon posts:

Vragen voor/over mijn toekomstige mod....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik wil straks ook een mod gaan maken.

Ik wil niet te veel prijsgeven maar het wordt een logo, met plexiglas en licht erachter.

Dit was mijn idee: De gaten tussen en om het logo met behulp van een mal o.i.d. "uitzagen" (de dremel gebruiken). Dan extra dik plexiglas erachter plaatsen (dan loop ik namelijk niet te klooien met het snijden van het plexiglas), en dan vervolgens een neonbuis onder het glas plaatsen (het extra dikke plexiglas zorgt dan namelijk dat het licht IN het glas loopt en niet van achter er doorheen schijnt, en dan blijft volgens mij de lichtsterkte over de hele lengte gelijk. Daaronder een of andere reflextor om het licht dat naar beneden schijnt ook richting het glas te laten lopen (zoals bij de meeste tl's in gedaan)).

Nou had een collega ook nog het volgende:
Een groot gat maken daar dan zelfde met plexi en licht, maar het logo erop tekenen omdat dat dan op zou lichten, zoals bij die oude radio's met het oplaten lichten van de "frequentie cijfers".

Dan nu de vragen:
Zou mijn idee werken ?
Is het idee van de collega beter?
Is er iets totaal anders beter?
Zouden ledjes ook kunnen?
Waar kan ik in Nederland die neon buizen kunnen krijgen?
- Ik zou graag pakketten willen zoals op deze site:
-http://www.caseetc.com/cgi-bin/caseetc/scan/sf=display/se=yes/se=Lighting/sf=category/se=Neon%20Light%20Kits/sf=sub_cat/ml=15/tf=sku

Als je zou kunnen beantwoorden graag.
Bijvoorbaat dank,
Wubinator.

PS. Ik vind dit een goede site: een jongen die foto's van mod. cases verzameld, hij heeft er nu ongeveer 2000 cases. Gemiddeld 2 a 3 foto's per case.:
-http://www.virtual-hideout.net/cool_case/

Verwijderd

hmm...
alvast welkom op GoT.

Maar jammer genoeg ga ik je geen antwoord op deze vragen geven.
Deze vragen passeren haast dagelijks en hopelijk begrijp je dat wij niet dag in dag uit dezelfde vragen kunnen beantwoorden.
Daarom, als je even bovenaan je scherm kijkt, zie je onder de banner tussen 'FAQ' en 'Active Topics' de knop 'Search' staan.
Use it wisely :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip! Daar had ik nog niet aan gedacht

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Één tip voor je: teken je logo niet op het plexi, maar frees hem eruit, lijkt een stuk strakker imo.
En je kunt mooi het verschil van mat/glans zien als je er dan licht op/onder/achter hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet nog niet helemaal wat ik wil, het gaat natuurlijk een beetje om de "look" wil ik een beetje (hoe zal ik het omschrijven?) een metalic look geven dan plak ik het logo op de plexiplaat. Wil ik echter meer een soort (dat weet ik helemaal niet te benoemen)..... look dan inderdaad IN het plexiglas zetten.