Alvast om onnodige reacties te voorkomen ik heb al gezocht maar ik heb nog geen goed antwoord/oplossing gevonden 
Zodra ik onder winme het netwerk ga gebruiken word na een halve minuut ofzo het systeem bagger traag muis gaat erg schokkend bewegen programma's starten traag op.
Huidige conf.:
Asus P4B
PIV 1500
256mb
3com 905c-tx m
asus v7700
WinME (schone installatie)
Reeds geprobeerd:
p3c-l met PIII 600 en andere processor's
p3c-s met PIII 600 en andere processor's
realtek ethernet kaart
Intel PRO ethernet kaart
3com 905b-tx
andere vga kaarten
(ja is toch wel makkelijk bij pc winkel werken :-) )
geprobeerd met IP nummer vast ingesteld en automatisch verkregen. Werkgroep staat GOED ingesteld
Nieuwste drivers voor netwerk kaarten.
het enige wat ik heb kunnen vinden waardoor het gaat werken is of WIN98 gebruiken maar dat wil mn klant NIET (gvd) en als ik bij netwerk omgeving de eigenschappen van mn netwerk kaart opvraag al kijk ik alleen maar en verder niets dan op ok klik en NIET opnieuw opstart dan werkt het netwerk weer wel goed tot ik opnieuw opgestart ben dan begint het gezeik weer van voor af aan
HOOP echt dat iemand mij kan helpen begin al reeds neiging te krijgen computer vliegles te geven
Thnx
Marco
Zodra ik onder winme het netwerk ga gebruiken word na een halve minuut ofzo het systeem bagger traag muis gaat erg schokkend bewegen programma's starten traag op.
Huidige conf.:
Asus P4B
PIV 1500
256mb
3com 905c-tx m
asus v7700
WinME (schone installatie)
Reeds geprobeerd:
p3c-l met PIII 600 en andere processor's
p3c-s met PIII 600 en andere processor's
realtek ethernet kaart
Intel PRO ethernet kaart
3com 905b-tx
andere vga kaarten
(ja is toch wel makkelijk bij pc winkel werken :-) )
geprobeerd met IP nummer vast ingesteld en automatisch verkregen. Werkgroep staat GOED ingesteld
Nieuwste drivers voor netwerk kaarten.
het enige wat ik heb kunnen vinden waardoor het gaat werken is of WIN98 gebruiken maar dat wil mn klant NIET (gvd) en als ik bij netwerk omgeving de eigenschappen van mn netwerk kaart opvraag al kijk ik alleen maar en verder niets dan op ok klik en NIET opnieuw opstart dan werkt het netwerk weer wel goed tot ik opnieuw opgestart ben dan begint het gezeik weer van voor af aan
HOOP echt dat iemand mij kan helpen begin al reeds neiging te krijgen computer vliegles te geven
Thnx
Marco