Toon posts:

Waar Napa 380 kopen, niet via internet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik hem dus gewoon in de shop kopen, en indien niet mogelijk, waar via internet (nl) het goedkoopst? Is dus echt de enige MP3 CD speler die ook maar ooit in me op is gekomen om te kopen, allemaal te groot of zoals de Beatman, te weinig mogelijkheden.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> GT <<

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-02 12:08
heb al geinformeerd bij distributeur of ze ook in de winkel in nl te koop zijn en die zei het volgende:

==========================================================

Beste Robin,

We hebben er nu genoeg op voorraad, er zijn geen winkels in de buurt van Rotterdam die de spelers verkopen ze worden alleen via het web verkocht.

Met vriendelijke groet,
MRC Districom b.v.

R. den Heijer

===========================================================

de napa mcd380 is voor zover ik weet via de volgende mp3 online shops te koop:

www.mp3cdspelers.nl
www.mp3shopper.nl
www.mp3spelers.nl

't spelertje kost bij alle3 ongeveer 't zelfde.. tussen 309 en 319.. + verzendkosten.. ik zag dat mp3cdspelers.nl er ook cd-rw tje bij gaf of dat een extra is of dat dit er normaal bij zit weet ik niet precies..

grtz. robin

p.s. ik zou toch nog effe wachten op andere players die eraan komen..maar de Napa is zkerz wel qua specs super goed. alleen ziet er een beetje bagger uit vooral die remote! :9~ ik heb een samsung player gezien die eraan komt begin volgend jaar waarschijnlijk en die ziet er goed uit..

Ik ben bezig met mp3 8cm cdplayer page.. staan nu al 15 players op die er zijn/binnekort worden gelauncht. check de site: http://www.funriders.net/mp3cdplayers ;)

ga op de site nog veel meer bijzetten qua fotos en zo.. van 't weekend klaar.. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat die Samsung wel een stukje duurder gaat worden, zal het niet?

Verwijderd

en bij mrc-distro natuurlijk...ik neem aan dat je het grote napa-topic al hebt doorgeworsteld?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:07
Op woensdag 17 oktober 2001 16:25 schreef eyebite het volgende:
en bij mrc-distro natuurlijk...ik neem aan dat je het grote napa-topic al hebt doorgeworsteld?
zoniet: SUCCES >:) >:)
Pagina: 1