Toon posts:

Wie helpt me aan een Elsa/Creative geforce2 cooler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet waar ik zo'n ding kan vinden, of wie heeft er één? Wil je dan a.u.b. mailen op mligt2001@home.nl. Het moet echter wel één van deze coolers zijn, de ultra versies BTW. Geen andere.

Een modelnr van een creative kaart is ook goed.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 16:38

mvds

Totally awesome!

Ik heb er wel eentje voor je, een Elsa GF2 GTS koelertje. Op te halen in Den Bosch.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 oktober 2001 10:23 schreef obsidian het volgende:
Ik heb er wel eentje voor je, een Elsa GF2 GTS koelertje. Op te halen in Den Bosch.
Wil je me hier nog even over mailen? Is het wel zo'n groene heatsink, en heb je die pinnetjes met die veertjes erbij?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik heb je al gemaild, en nee, het is de normale zwarte heatsink zoals ie op de Elsa GTS zit. Daar zit helemaal geen groene op. Dat is er dus ook zo eentje die je moet vastzetten met kleef pasta en niet met die drukpinnetjes.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:12 schreef obsidian het volgende:
Ik heb je al gemaild, en nee, het is de normale zwarte heatsink zoals ie op de Elsa GTS zit. Daar zit helemaal geen groene op. Dat is er dus ook zo eentje die je moet vastzetten met kleef pasta en niet met die drukpinnetjes.
Jammer, maar ik zoek dus zo'n groene.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 16 oktober 2001 11:18 schreef marcell het volgende:

[..]

Jammer, maar ik zoek dus zo'n groene.
Weet je zeker dat die van de GTS is dan? Is die groene niet van de Pro of Ultra?

• swipe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
email de fabrikant gewoon ff

je zegt dat je cooler stuk is end dat je graag een nieuwe gehad zou willen hebben

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 16 oktober 2001 11:47 schreef swipe het volgende:

je zegt dat je cooler stuk is end dat je graag een nieuwe gehad zou willen hebben
Mmm.. kan ik ook eens proberen ja. >:) Misschien kan ik dan een Ultra koeler op mijn GTS zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:47 schreef swipe het volgende:

Voor de vorige poster, hij is idd van een ultra.

Als ik Elsa mail dan zeggen ze dat in naar de plaats van aankoop moet gaan. Dit kan ik niet doen omdat ik die cooler nodig heb voor de garantie. Ik heb namelijk een andere cooler op die kaart gezet, en toen is mijn kaart kapot gegeaan.(originele cooler niet bewaard :( ). Nu wil ik mijn kaart weer in originele staat terugbrengen en dan terugsturen voor garantie.

Dan nog een vraagje. Er zijn toch genoeg mensen met een creative kaart. Willen die me niet gewoon het modelnummer geven wat op hun kaart staat? Dan kan ik namelijk bij creative een nieuwe vragen.(let op, wel van een pro of ultra)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Een nieuwe vragen? Wat? De kaart of de koeler? En waar ging het nou over? Een Elsa kaart of een Creative kaart???

Verwijderd

Dus je molt je kaart door er een andere koeler op te zetten en nu hoop je dat de fabrikant je een nieuwe gaat geven omdat de kaart kapot is?
Mocht het lukken, laat het dan effe weten, kan ik ook wat fanatieker hobbiejen met mn computeronderdelen >:)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Mail Elsa. Die stuurt er een voor je op, dat weet ik bijna wel zeker. Toen ze mijn pc hadden gejat met het kabeltje van mijn revelator eraan (bril lag in de kast) heb ik ze gemaild en ze stuurden meteen een nieuwe kabel op, koste helemaal niks noppes gratis :) Best goede pr hebben ze daar denk ik :)

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Het was een ELSA kaart.

Ik ga nog een keer proberen Elsa te mailen.
Misschien lukt jet deze keer wel.

Verwijderd

Topicstarter
Kan dan echt niemand me helpen. Mail gewoon ff dat nummer ofzo. Of sloop je eigen kaart en geef mij je cooler. >:) Ik ben best bereid er voor te betalen hoor.

Ik geef 30,- incl verzendkosten aan iemand die er voor mij eentje heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Bied ik geld reageert er nog niemand.

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand? Ik heb echt zo'n ding nodig.

Verwijderd

100 % kans, dat als je Creative mailt met een zielig verhaaltje, je een nieuwe cooler terugkrijgt. Heb het twee keer moeten doen, twee keer nieuwe koeler zonder problemen opgestuurd gekregen, gratis.

Dus kom op en stuur ff een mailtje.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 oktober 2001 22:22 schreef Penaa het volgende:
100 % kans, dat als je Creative mailt met een zielig verhaaltje, je een nieuwe cooler terugkrijgt. Heb het twee keer moeten doen, twee keer nieuwe koeler zonder problemen opgestuurd gekregen, gratis.

Dus kom op en stuur ff een mailtje.
Dan ga ik het nog een keer proberen.
Pagina: 1