Toon posts:

router opnieuw configureren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een router cisco 800, ik heb er geen wachtwoorden van, is het nu mogelijk om deze opnieuw te installeren??
zo ja met welke commando's kom ik erin?

zodra ik enable gef moet ik een w8woord geven die ik niet heb :`)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Er moet een soort "hardware reset" mogelijkheid op zitten. Wat dat precies is bij jouw router zul je even moetn gaan zoeken.
Mijn SMC barrcicade moet ik bv aanzetten terwijl ik een paar pinnetjes van de seriele poort verbonden heb, dan reset ie alles naar default.
Waarschijnlijk is er dan nog een wachtwoord als bv admin of system over.
suuk6!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

dan ga ik denken, hoe kom je aan een router waar je het wachtwoord niet van kent :-)

Verwijderd

Topicstarter
ik moet een router configureren voor en dochteronderneming van ons, degene die hem als eerste heeft geconfigureerd is de w8woorden kwijtgeraakt zodoende

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 09:53

beerns

it is I, Leclerc

Ik weet zo niet hoe dat precies gaat met een cisco. Met een 3Com kun je er een analoog tel.toestel aan hangen. Hierop moet je dan een nummer intoetsen met # en * en een aantal cijfers. Dan was ie' gereset en kon je weer van voren af aan beginnen.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Verwijderd

no offence intented: zo de waard is... :?

Verwijderd

Topicstarter
niemand ee idee hoe dit di\oet bij een cisco 800?

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 17:52
Zomaar een idee, naar heb je bij cisco al eens gezocht naar 'password reset', of 'password recovery' of iets dergelijks?

Zo nee, waarom niet? Enige vorm van zelfhulp kan geen kwaad...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

dan ga ik denken, hoe kom je aan een router waar je het wachtwoord niet van kent :-)

Verwijderd

sorry dubbele onzinnige post, ruzie met de backknop in mozilla...

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk heb ik gezocht, zoek en zij zult vinden, maar ik heb niets gevonden

Verwijderd

probeer eens
Cisco
cisco
C
:]

" Password Recovery Procedure
for the Cisco 1600 Series Routers "
Zoek eens op de site van Cisco zelf. Voor andere series staat de procedure er wel op (ten minste, ik denk dat deze gegevens van de (openbare) site van Cisco komen. Heb wel docje voor andere series maar niet de 800

Verwijderd

Topicstarter
thanx jeroen,
dat had ik nodig, en nu eerst ff mijn ogen uitspuiten
Pagina: 1