Toon posts:

Fout bij het inladen van nav. menu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een raar probleem.
Op mijn site http://www.beerseboys.nl gebruik ik een Javascript navigatie menu. Nu krijg ik de laatste tijd van een aantal bezoekers de melding dat het menu niet goed ingeladen wordt. Een aantal bezoekers krijgt onder het navigatie menu een witte balk te zien. Onder de witte balk begint wel gewoon de content.
Het is vreemd omdat ik zelf nog nooit dit probleem ben tegengekomen. Op mijn eigen PC heb ik het nog nooit meegemaakt en een hoop andere bezoekers ook niet. Maar sommige wel en dat is niet de bedoeling. Zou iemand me willen helpen met het menu ?????

Als het eventueel nodig is om de code hier te plaatsen dan moet je dat maar vragen. Hij is namelijk nogal uitgebreid. Een gedeelte van het menu wordt in het top frame ingeladen...

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Hier ook geen problemen. Denk dat het ligt aan de browser die men gebruikt... heb je wel met alle (ie, ns & opera) getest?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb na heel lang zoeken een javascript menu gevonden en dit werkt alleen in IE. Aangezien ruim 94% van mijn bezoekers IE gebruikt ga ik het niet aanpassen. Maar het gaat er mij gewoon om dat er geen fout in zit ????

Als het goed werkt op IE4 en hoger dan vind ik het goed :)

• OkkE

OkkE

Nou hier met IE5.5 werkt ie goed. Ik heb nu ff geen zin of tijd om te kijken of er fouten in staan. Maar ik denk het niet... anders had hij wel overal foutmeldingen gegeven.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Topicstarter
Achter 1 ding ben ik al gekomen. 1 van de bezoekers gebruik thuis een Mac en gebruikt dus IE5 voor een Mac. Ik weet niet of die vershillend is van de PC versie, maar dat zal wel. Die heeft dan dus pech, want dat menu zal wel niet optimaal zijn voor een Mac. Maar een andere gebruiker met een PC en IE5.5 heeft het probleem ook ??????

• OkkE

OkkE

Op dinsdag 16 oktober 2001 10:52 schreef MiKe_V het volgende:
Achter 1 ding ben ik al gekomen. 1 van de bezoekers gebruik thuis een Mac en gebruikt dus IE5 voor een Mac. Ik weet niet of die vershillend is van de PC versie, maar dat zal wel. Die heeft dan dus pech, want dat menu zal wel niet optimaal zijn voor een Mac. Maar een andere gebruiker met een PC en IE5.5 heeft het probleem ook ??????
Hmmm, tsja ik weet het zo 1,2,3 ook niet.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:24

Stewie!

Keen must die!

Op dinsdag 16 oktober 2001 10:48 schreef OkkE het volgende:
Nou hier met IE5.5 werkt ie goed. Ik heb nu ff geen zin of tijd om te kijken of er fouten in staan. Maar ik denk het niet... anders had hij wel overal foutmeldingen gegeven.
en hier met ie6 werkt ie ook

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

hijs wel heel langzaam in opbouw.. heb het vermoeden dat ie niet echt lekker gecode is..

HierMenu's doet exact hetzelfde en volledig cross-browser..

OW laat maar.. frames :( waarom dat nou weer.. maar goed.. HierMenu's werkt niet met frames.. niet de gratis versie iig.
Pagina: 1