Verwijderd

Topicstarter
Mijn abo is bijna afgelopen dus ik ben toe aan een nieuwe GSM. Maar ik zit te denken over 3 toestellen:

Nokia 8210
Nokia 8310
Siemens S45

Welke van deze 3 is volgens jullie het beste en waarom?

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Zelf zou ik de 8210 nu niet meer nemen aangezien deze nooit echt kwalitatief ok is geweest.

Ikzelf heb deze week de 8310 besteld, ik ga voornamelijk voor Nokia omdat ik die gewend ben. De geheugencapaciteit van de 8310 ligt nu op het niveau van de 6210 en dus heb je daar niet mee te klagen. Eerst vond ik de kleuren die er verkrijgbaar voor zijn te schreeuwerig maar nu kan je standaard kiezen uit normale kleuren.

De menu's van Siemens vind ik niet voortreffelijk. Niet alles zit op de plek waar het hoort te zitten. Verder is het een mooie telefoon.
Het ligt er dus maar net aan wat je gewend bent en wat je zoekt.

Bennie gek, ben een koe!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 16:38
8210 iig niet.

We see things as we are, not as they are

Verwijderd

siemans ook nie..kvin die zwaar onlogisch in mekaar zitten

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
8310.......motivatie -->> die andere 2 vallen af, dus blijft alleen deze over in het rijtje :)

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
8210 is achterhaald toestel. Zoals reeds hierboven vermeld.

8310.... tja kweet niet wat ik er van moet vinden. i.i.g. niet zo'n schreeuwerige kleurtje nemen.

Siemens? Ik ben persoonlijk niet zo'n siemens fan maar vind de windows style van nokia wel prettig werken. Wat me wel opvalt bij de nokia's tegenwoordig is dat ze zo langzaam zijn. Dit zal waarschijnlijk komen omdat de mogelijkheden zo uitgebreid zijn.

MAar zou persoonlijk toch voor nokia gaan.

* intert0y is nokia fan....... al 6 jaar.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

/me vind dat voor zijn onderbouwde mening maar gezocht moet worden in andere topics.

Dit komt echt vaak langs :O

t wordt dus een siemens :+

Verwijderd

Ik zou zelf voor de 8310 gaan omdat die alle voordelen van de Siemens heeft en toch klein is

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik heb de 8210 en het is echt een klote ding al 3 keer terug gebracht en laten repareren elke keer dat het klote beeld weg valt zwaar irritant . Weet niet of de 8310 dezelfde keuren gaat vertonenn maar ik zou denk ik voor de siemens gaan terwijl ik altijd Nokia de beste vondt

dus of neem de 8310 of die siemens maaar geeen 8210
anders krijg je echt spijt

Ja je weet het niet

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-03 15:12

MeNTaL_TO

The future is not set

Waarom geen 6210?

Ik zit zelf nu aan deze te denken omdat mijn 7110 beetje kapot is (laten vallen)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Blacksoul
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
Op dinsdag 16 oktober 2001 12:10 schreef SLaSH! het volgende:
Waarom geen 6210?

Ik zit zelf nu aan deze te denken omdat mijn 7110 beetje kapot is (laten vallen)
6210 is ook leuk, zelf heb ik een 3330, maar momenteel gebruik ik toch tijdelijk de 6210 :)

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Siemens en Nokia is echt puur persoonlijk, zelf heb ik de s45 (superding!) maar als je nokia gewend bent schijnt het menu niet lekker te werken..
dus:

als je nokia gewend bent: -> nokia houden

als je iets anders gewend bent: -> ga voor de siemens

En kijk ff in de adere topics hier van afgelopen week, daar staan wel linkjes en info in over de siemens

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
ik zou voor geen 1 van de 3 gaan.
de 8210, tja achterhaald toestel, geen wap, wel lekker klein, maar hij schijnt een beetje brak in het display te zijn.

de 8310, tja volgens mij liepen die teletubbies daar ook al mee :+

de siemens, tja das gewoon niet mijn merk.

zoals hier eerder vermeld zou ik gewoon voor eeb 6210 gaan, gewoon een goed toestel met veel extra opties.

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-03 16:55
Ik zou voor de siemens gaan STrax is die 8310 serie net zo gaar als de 8210 serie!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• pret|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-12-2009

pret|IA

I live in an anummene!

Siemens!

Heb zelf eerst een Nokia gehad en vervolgens een Siemens (heb ik nog steeds....de S25)
Ken beide menu's dus...en kan zeggen dat je wel kunt zeggen dat het een persoonlijke voorkeur is...maar ik denk dat de logica van de Siemens toch net iets duidelijker is...en ja...ik vind de Siemens ook net iets "aantrekkelijker" uitzien........ :9

http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-03 08:32

philipnorth

Zeg maar Danny

heb zelf 8210, ben er wel tevreden over (geen last van brak display, misschien ga ik er zuiniger mee om :? )

Heb laatst 8310 in t echt gezien, zag er mooi uit, alleen kleurencombo vond ik nix, alhoewel er een kewle zilver/grijzige zag...

Siemens ziet er ook netjes uit.

Zou persoonlijk voor de 8310 gaan, maar idd wel in een beetje fatsoenlijke kleurencombo.

enige echte minpunt vind ik dat de toetsjes te dicht op elkaar zitten, zorgt bij mij regelmatige voor 'problemen' :(

-Xbox Gamertag: Dbongers

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik altijd al een nokia heb gehadt en nu een 3310 heb denk ik toch dat ik maar voor die 8310 ga. Ik vind het wel verrot dat je in die telecom winkels nooit een gsmmetje kunt uitproberen, hoe het menu in elkaar zit etc...

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10-2025

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

8250 :P

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:55

Fisico

by Fabian

nokia zit het beste in elkaar als je naar de menu's e.d. kijkt. Bouwkwaliteit van de 8210 is idd niet best, heb ik dik een jaar nooit klachten maar om nu te zeggen dat ie degelijk is, nee. ken er zat met klachten de kans dat ie goed is is kleiner dan dat ie slecht is.

8310 kleuren zijn niet echt geweldig maar als je hem in helemaal grijs neemt bijv is het wel een mooie gsm. hoop dat ie iets degelijker is dan de 8210 en dan is het de beste van de drie.

in een siemens telefoon kan ik nooit vinden wat ik zoek dus die valt altijd af voor mij. Misschien een erg logische opbouw van de menu's maar niet voor iemand die altijd nokia heeft gehad.

conclusie neem een 8310 in wat minder opvallende kleuren. Of je moet de 8210 echt heel goedkoop kunnen krijgen.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Verwijderd

Alcatel one touch 511 >:) Ja ik weet het, dat vroeg je niet, maar ik vraag me af of je hem al eens gezien had. Anders zou ik voor de Siemens S45 gaan, deze is toch kwalitatief beduidend beter dan nokia. Ik hoor namelijk alleen maar mensen met problemen met nokia, zelfs met de nieuwste modellen, problemen zoals: spontaan uitgaan, beeldscherm dat er gewoon mee stopt, etc etc
Afbeeldingslocatie: http://www.belcompany.nl/fotol/145005.img

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 14:44
De Siemens S45:
- GPRS voorbereid
- Stijlvol (alhoewel het eigen smaak blijft).
- Kwaliteit

Nokia 8210:
- Verouderd
- Geen wap/gprs
- slechte batterij

Nokia 8310:
- Kermisphone

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nokia 8310 :) :) :)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Op dinsdag 16 oktober 2001 15:56 schreef sigma01 het volgende:

Nokia 8310:
- Kermisphone
gelukkig niet van kermisplastic... maar zonder dollen, je kan ook een redelijk normaal frontje er op ketsen

How bad is it on a scale from one to Spurs

Pagina: 1