Welk type telefoon is dit van Ericsson, of is het alleen een telefoon die is gemaakt voor de film?
Ik vindt dat dat klepje uitschuift wel kewl
Ik vindt dat dat klepje uitschuift wel kewl
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
bron wireless.cnet.comWireless Insider: The phone featured in The Matrix is the 8110, an older European model. For the movie, Nokia added an automatic slide feature (press a button and the keyboard cover slides open) that the 8110 doesn't have in real life. The newer 7110, another European model, has the automatic slide feature. However, it's not The Matrix phone. Meanwhile, in the United States, the soon-to-be released 7160 (TDMA networks) and 7190 (GSM networks) both look similar to The Matrix phone but don't have the automatic slide feature.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Bennie gek, ben een koe!
Dat zeg ik, toch wel een lomp ding eigenlijkOp dinsdag 16 oktober 2001 10:08 schreef ederooij het volgende:
Dit is hem, de enige echte Matrix-phone
[afbeelding]
Verwijderd
KAN JIJ LEZEN EN KIJKEN? zo ja? waarom geef je dan zo een dom antwoord?!?!Op dinsdag 16 oktober 2001 10:41 schreef Jamez_Joint het volgende:
Dat ding heet dus Noka 7110. En ik vond het wel een heel fijn toestel, alleen iets te groot voor mij.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Bericht hierboven
Ik wil ook niet lullig doen, maar 900 mhz heeft niks met de Usa te maken. Libertel en KPN draaien ook op 900 mhz. De USA draait op de 1900mhz band.Op dinsdag 16 oktober 2001 12:16 schreef Floris Diemel het volgende:
Euh ik wil niet lullig doen ofzo, maar volgens mij was het toch echt een 7130 in de film. 900Mhz band, amerikaanse versie dus, dus de 7130. Overigens is het best een fijn toestel, ware het niet dat WAP hangt, dat er een antenne op zit (ipv er in) en dat hij nog wel eens kapot wil gaan...
Bennie gek, ben een koe!
Hmm stomme fout.Op dinsdag 16 oktober 2001 12:24 schreef ederooij het volgende:
[..]
Ik wil ook niet lullig doen, maar 900 mhz heeft niks met de Usa te maken. Libertel en KPN draaien ook op 900 mhz. De USA draait op de 1900mhz band.
En de 7130, volgens jou van Nokia, bestaat helemaal niet. Dus bewijs het tegendeel maar eens.
Bericht hierboven
Om maar een einde aan een zinloze discussie te maken, hier een link naar de site waar het helemaal uitgelegd word. http://dialspace.dial.pipex.com/town/gateway/b/zba75/matrix/Op dinsdag 16 oktober 2001 12:26 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Hmm stomme fout.
1900Mhz band natuurlijk en dat ding heet schijnbaar de 7160 of 7190
zie hier.

Bennie gek, ben een koe!
hehe eindelijk orde geschapen, klopt mijn stelling toch --> vacuumcleanerOp dinsdag 16 oktober 2001 12:35 schreef ederooij het volgende:
[..]
Om maar een einde aan een zinloze discussie te maken, hier een link naar de site waar het helemaal uitgelegd word. http://dialspace.dial.pipex.com/town/gateway/b/zba75/matrix/
En als extra een Foto uit de film met Neo met de telefoon in z'n hand.
[afbeelding]
Hoop zo een beetje duidelijkheid geschapen te hebben.
"If u do something do it with style, or do it at all."
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Verwijderd
Bennie gek, ben een koe!
Bennie gek, ben een koe!
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Nou denk dat jij een slechte uitvoering hebt gehad, ik heb em namelijk ook en ik vindt het gewoon de beste telefoon die ik ooit heb gehad en de beste telefoon die ik ooit in mijn hand heb gehad. vindt em zelfs net even beter dan de 6210!Op dinsdag 16 oktober 2001 12:04 schreef intert0y het volgende:
KOOP GEEN 7110......
het is echt een klote toestel. heb de mijne op een gegeven moment kapotgesmeten omdat het zo'n klote toestel was.
Ken meerdere mensen met het toestel en bij allen heeft ie het 1e jaar al niet gehaald. Allemaal problemen.
En dit waren geen 7110z uit zelfde serie maar uit compleet verschillende series.
Verwijderd
scherp waarnemingvermagon, khat het al meteen achter hem aan gepostOp woensdag 17 oktober 2001 18:27 schreef Makheloth het volgende:
[..]
Euhm ben jij blind? Nothing personal hoor maar dit:
[afbeelding]
is de 7110.. Nu duidelijk?
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Verwijderd
Ik ken ook meerdere mensen waarbij de 7110 gewoon goed werkt (inclusief die van mezelf). Was destijds 1 vd eerste in NL verkrijgbare telefoons met WAP, daarom heb ik hem aangeschaft. En hij doet ut nog prima.Op dinsdag 16 oktober 2001 12:04 schreef intert0y het volgende:
KOOP GEEN 7110......
het is echt een klote toestel. heb de mijne op een gegeven moment kapotgesmeten omdat het zo'n klote toestel was.
Ken meerdere mensen met het toestel en bij allen heeft ie het 1e jaar al niet gehaald. Allemaal problemen.
En dit waren geen 7110z uit zelfde serie maar uit compleet verschillende series.
Bennie gek, ben een koe!
Verwijderd
eeuh ik heb een flinke winterslaap gehouden, heb je hem nog?Op woensdag 17 oktober 2001 11:45 schreef rob van den broek het volgende:
ik heb ook nog zo'n kreng liggen, wie bied?
Verwijderd
http://www.marktplaats.nl/print.php3?g=telecommunicatie&u=nokia en dan trefwoord '8110' invullenOp woensdag 03 april 2002 14:49 schreef xpnick het volgende:
[..]
eeuh ik heb een flinke winterslaap gehouden, heb je hem nog?
"If u do something do it with style, or do it at all."
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq