Ik heb een zeer vaag probleem, het beperkte zich eerst alleen tot IE. Maar nu zijn er meer programma's die zichzelf afsluiten bij bepaalde handelingen. Zonder waarschuwing en zonder foutmelding. Weet iemand wat er verkeerd is?
heb ik vaak bij Macromedia Dreamweaver...onder XP
Hosting (100 MB Harddisk, 1 GB Traffic, 5 POP, MySQL, PHP voor € 3,60 per maand)
Nou er is een functie in XP waar mee je foutmeldingen weg kan laten. Zelf heb ik dit altijd aan, kan zijn dat het ook bij jou aan staat. (Kan niet zoeken waar precies, ben nu op stage)
Ja, maar ook andere programma's dan IE doen het, zal toch ff checkenOp dinsdag 16 oktober 2001 09:09 schreef SickBastard het volgende:
Tweak-XP pop-up blocker toevallig?
Geprobeerd, IE doet het idd goed. Maar Paint Shop Pro niet. Als ik daar de paint bucket gebruikt sluit hij zichzelf af. Even voor alle duidelijkheid, het programma zelf sluit af, dus niet windows!
Maar andere programma crashen wel 'gewoon' incl. foutmeldingen.Op dinsdag 16 oktober 2001 09:10 schreef Manic het volgende:
Nou er is een functie in XP waar mee je foutmeldingen weg kan laten. Zelf heb ik dit altijd aan, kan zijn dat het ook bij jou aan staat. (Kan niet zoeken waar precies, ben nu op stage)
Dan weet ik het niet.Op dinsdag 16 oktober 2001 09:25 schreef Blubber het volgende:
[..]
Maar andere programma crashen wel 'gewoon' incl. foutmeldingen.
Misschien ff system restore toepassen.
Verwijderd
ik krijg steeds een foutmelding als ik een code edit en ik switch van code vieuw naar design vieuw. de melding is: dreamweaver encountered a fatal exception.
dreamweaver will now terminate.
dan sluit het zichzelf af.
het gebeurt steeds bij dezelfde code... is dit toevallig?
mijn laptop draait op xp, +2800mhz en 512ddram.
wie heeft deze fout nog en wie weet hoe dit op te lossen valt?
alvast bedankt
dreamweaver will now terminate.
dan sluit het zichzelf af.
het gebeurt steeds bij dezelfde code... is dit toevallig?
mijn laptop draait op xp, +2800mhz en 512ddram.
wie heeft deze fout nog en wie weet hoe dit op te lossen valt?
alvast bedankt
Hallo kristof7,
Dit is al een heel oud topic, je kunt beter even een nieuw topic starten in sa (aangezien het om dreamweaver gaat). Lees voordat je dit doet: Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic even na, dan weet je ongeveer wat we van jou verwachten in je nieuwe topic.
Succes
Dit is al een heel oud topic, je kunt beter even een nieuw topic starten in sa (aangezien het om dreamweaver gaat). Lees voordat je dit doet: Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic even na, dan weet je ongeveer wat we van jou verwachten in je nieuwe topic.
Succes
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()