Toon posts:

Gat in kast en nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nu wil ik in mijn kast een plexiglasvenstertje maken alleen hoe zet ik dat in mijn kast.

Er tegen aan plakken staat natuurlijk ook voor geen meter, mischien iets met een strip dat ik zowel de kast als het plexiglas er in kan verwerken zodat je amper wat hoeft te doen met afwerken enzo.

Tnx..

Suggesties zijn welkom

Verwijderd

ofwel uw raam vastvijzen :)

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:24

FFF

euh, kan op zoveel manieren, bijvoorbeel een (rubberen) slangtje doorsnijden en deze over de randen heen schuiven, hiertegenaan vevestig je de ruit. Dat kan natuurlijk op verschillende manieren, ik heb hier dubbelzeidige tape, waar het heel goed mee zou kunnen, is zeer sterk, ook kun je hem ertegen aan kitten of lijmen, of schroeven, er zijn zo veel mogelijkheden. Kijk maar eens bij wat andere case-mod's of tutorials/guids etc.

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:30

chromeeh

the Gnome

Wat ik ook wel eens heb gezien is dubbelzijdig tapijt tape (waarmee je vloerbedekking vast plakt) gebruiken, dat spul plakt echt donders goed en is mooi dun :)

En anders kun je altijd nog het rubberslang idee toepassen werkt altijd. *D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

Topicstarter
Dat rubberenslang idee lijkt me wel okey!, teminste dat ziet er dan ook nog een beetje uit lijkt mij :)

Tnx 4 the comments.

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 15:25
Het mooiste lijkt mij peesrubber, dus een rubberstrip met drie gleuven erin. Die strip leg je om het gat in je kast, en in de tweede gleuf stouw je dan je raampje. Met een peesstrip (een kleine rubberstrip) kun je dan die twee gleuven dichtpersen.

Moet je maar effe zoeken hier op GoT, d'r zijn zat topics voor, of anders, vraag de lokale glaszetter/autoschadehersteller/autoruitvervangmeneer eens

Verwijderd

Ik heb ervoor bij een autozaak gevraagd, die zei dat t me ongeveer 60-70 gulden per meter zou gaan kosten bij een garage oid. Dat wordt dus een heel duur geintje. Is er niet iets goedkopers? En zoja, waar kun je het krijgen?
Ik heb een Aopen HQ-08, een bakbeest van een kast. Daar wil ik 2-3 ramen in maken, Wordt een duur geintje.

Verwijderd

ga dan naar een sloperij en trek een paar van die strips van een oude auto bij alle sloperijen is dat gratis...
die interesseert dat niets...
die willen alleen metaal..

gr Niels
Pagina: 1