Kabel delen & netwerken met Mac.

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 08:10
Hey ik heb ff een vraagje, kon ut zo gauw niet op search vinden dussuh hoop dat ut nie erg is dat ik ff een topicje open :)

Ik heb een amd tbird 1.3ghz bla bla bla met WinXP en een iMac met MacOS 8.1 maar hopelijk vanaf morgen een G4 met MacOS9 maar dat terzijde.

Nu wil ik graag me Chello delen tussen de PC en de Mac. Is dat mogelijk en wat moet ik daar precies mee hebben. En is dat het dan ook mogelijk om HD's te sharen is wat makkelijker dan de hele tijd met zip's te lopen zeulen. En wat heb ik dan allemaal nodig?

Of moet je dan perse een Unix servertje ofzo hebben?

• jlrensen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-08 22:47

jlrensen

plaatjes vullen geen gaatjes

Unix is niet nodig. Als je met winroute of sygate een softwarematige NAT-router maakt, kan je MAC daar ook gebruik van maken, dus doe eens een search op winroute, dan kom je wel wat antwoorden tegen.

Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Lees in dit topic: [topic=290544/1/25] de reply van Negotiator, zeer nuttig.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bonjour! :P.
Op vrijdag 12 oktober 2001 20:42 schreef Negotiator het volgende:
Hier is al bijzonder veel over geschreven, eerst is het zaak je thuisnetwerkje goed aan de praat te krijgen, informatie daarvoor:Voor internetdelen kun je bij dezelfde [topic=152460] van GoT, daar vind je ook veel informatie en de vele antwoorden op vergelijkbare vragen die al voorbij zijn gekomen. Een aantal voorbeeldjes:
  • [search=internet sharing]
  • [search=internet delen]
  • [search=winproxy]
  • [search=winroute]
  • [search=freesco]

Dit topic is gesloten.