Toon posts:

Aller eerste topics van elke groep

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat ff te denken dat deze site er al een tijdje is. Ik dacht dat ik daar laatst iets over zag ergens. Ik dacht een jaar of 2/3
Nu vraag ik me af wat de aller eerste topics waren van de verschillende groepen.
Is daar achter te komen of zijn die verloren gegaan door 1 van de crashes...?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Zal wel zoiets geweest zijn als *TEST* ;)

Dit kan je denk beter in LA vragen...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit was niet het eerste forum, hiervoor was er nog een UBB en vast in de tussentijd nog wel wat crashes. Ik denk niet dat de eerste berichten bewaard zijn gebleven.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
moved van SG naar LA

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:11
Op dinsdag 16 oktober 2001 02:05 schreef robinvreuls het volgende:
Heb hem gevonden :P:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/001

En het eerste topic dat brak is :):
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/007
Dat klopt dacht ik niet: augustus 2000, GoT is minstens 1 jaar ouder: ©1998-2001 GoT

Of men heeft er mee lopen kloten.

Verwijderd

Kan me nog wel aardig de eerste posts op de latere subfora zoals Amerika onder Vuur, HK, mededelingenforum en Gadget Talk herinneren. Meestal trouwes dom geblaat zoals: hey, nieuw forum? De rest is van voor m'n tijd en is ook onherroepelijk verloren gegaan door 3 Big Crashes en de move van UBB naar topix en weet ik al niet meer.

Op de frontpage kun je trouwes wel flink in de historie spitten qua reviews heb ik laatst toevallig ontdekt. Daar staan nog dingen van 1999 toen Femme alle artikeltjes nog schreef en zich nog persoonlijk verontschuldigde voor een late update of een storing omdat hij het zo druk had met school enzo :P
Pagina: 1