Ik heb in mei '01 een Sony MZR700PC gekocht. Ik heb er nog steeds veel plezier van, maar 1 week geleden heb ik dat ding laten vallen en in de val heb ik die MD speler bij het snoer van de afstandbediening gegrepen (gelukkig is die MD niet kapot) Maar ik merk nu dat er waarschijnlijk een draadje los zit van het plugje van de afstandbediening. Want als ik het snoer beweegt gaat het geluid een beetje kraken. Valt dit onder de garantie?
Ik heb een keer een Walkman van Sony teruggebracht omdat het klepje van de batterij niet goed meer bleef zitten (nokje afgebroken) en ik kreeg gewoon een nieuwe. Net zoals mijn neef die zijn discman had laten vallen waardoor de hold-knop afgebroken was. Sony is best soepel met garantie, dus ik zou de gok gewoon wagen.
Gewoon naar Sony in Hoofddorp een brief schrijven/langsgaan.
Dikke kans dat ze wat voor je regelen.
Je kunt ook de remote van de '70, de '50 en de andere modellen gebruiken (let op dat er zo'n walkman stekker ingaat ipv die speciale)
Dikke kans dat ze wat voor je regelen.
Je kunt ook de remote van de '70, de '50 en de andere modellen gebruiken (let op dat er zo'n walkman stekker ingaat ipv die speciale)
mijn remote is ook kaduuk, maar ik hoorde juist dat het een hoop pak centjes kost om een niuewe te regelen, helemaal als de garantie verlopen is
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Nieuwe AB (zonder garantie) kost 250,- heb ik gehoord, dat vind ik belachelijk veel als je je bedenkt dat je voor het dubbele een nieuwe recorder hebt
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
ik had ook zoiets. heb toen minidiscworld gemeeld of het onder de garantie viel en ja hoor... (niet bij gezegd dat het eigen schuld) was en kon hem opsturen zit nu te wachten op antword
spannend
spannend
-
Mijn broertje KREEG een tijdelijke, omdat de zijne er niet was (direct bij sony), en de andere werd opgestuurd voor 10 piek verzendkosten. (garantie gebeuren van gemaakt, met goeie brief.)
Dus nu heeftie 2 remotes.
En hij heeft bij een of andere electrozaak een mooie AB gekocht met schermpje erop, voor 60 piek!
Dus nu heeftie 2 remotes.
En hij heeft bij een of andere electrozaak een mooie AB gekocht met schermpje erop, voor 60 piek!
Ik heb mijn MD ook bij Minidiscworld gekocht. Krijg je bij hun nog garantie?Op donderdag 18 oktober 2001 09:10 schreef xonide het volgende:
ik had ook zoiets. heb toen minidiscworld gemeeld of het onder de garantie viel en ja hoor... (niet bij gezegd dat het eigen schuld) was en kon hem opsturen zit nu te wachten op antword
spannend
Net ff een mailtje gestuurd naar MDworld.com
Klopt inderdaad, de AB van een MZ-R35 en MZ-R30 (dat is zonder beeldschermpje kosten al 180,-Op dinsdag 16 oktober 2001 09:53 schreef Grrrrrene het volgende:
Nieuwe AB (zonder garantie) kost 250,- heb ik gehoord
20*350ZO45°
Pagina: 1