Huiskamer

Pagina: 1
Acties:

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
vraagje, laatste tijd geen topic meer over gezien, dus nog maar een keer.. er waren toch ooit plannen om de HK posts uit het totaal te halen? (sorry HlpDsk ;)) en ook dat HK uit de search zou worden gehaald.. hoe zit dat?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:20

Klippy

Still Game

Op dinsdag 16 oktober 2001 00:21 schreef Sequence het volgende:
vraagje, laatste tijd geen topic meer over gezien, dus nog maar een keer.. er waren toch ooit plannen om de HK posts uit het totaal te halen? (sorry HlpDsk ;)) en ook dat HK uit de search zou worden gehaald.. hoe zit dat?
Mag ik vragen waarom jij dat zou willen?

Zie daar zelf 't nut niet van hoor.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

dan blijven de nuttige posts over :P

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Op dinsdag 16 oktober 2001 00:28 schreef DR het volgende:
dan blijven de nuttige posts over :P
Zijn HK-posts niet nuttig dan :? :+

Maareuh, geduld is een schone zaak, je ziet het vanzelf wel wanneer :)

Nieuw, nu met Twitter

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
word nou niet echt vrolijk van een "active topics" met 80% HK...

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
boeit toch echt geen ene f*ck of die posts meegeteld worden ofniet, slaat echt nergens op, en HK topcis in active topics is juist fijn :Z

PIII 800@804 Mhz

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Worden ze dan van het tellertje in je profiel eraf gehaalt :?
Lijkt me nogal onzin, er staat "posts" dus dan moet je kunnen aannemen dat dat je totaal aantal posts zijn..

Dat ze uit active topics gehaalt worden is wel een goede zaak :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het zit in de planning, de actie moet nu van Android afkomen vrees ik, topix moet erop aangepast worden, tenminste, dat heb ik ervan begrepen...

Het kan dus nog wel ff duren, geduld is, zoals xfile al zegt, een schone zaak :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 16 oktober 2001 00:21 schreef Sequence het volgende:
De posts worden er ooit weleen keer afgehaald jah, omdat tech gebeuren toch hetgene is waar het om draait en omdat er mensen zijn die vinden dat een hoge postcount status opwekt.. Nou laat die dat dan maar in ieder geval een beetje terecht verdienen >:). (HK is niet echt zwaar nuttig, op dit forum; ontspanning enzo).

verder is de HK en SG en NSTM juist wel in de search erbij gekomen. Dat is juist handig :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

hk in de search laten, waarom zou je die eruit halen, het zou wel leuk zijn als je apart je techposts kon zien

• Klippy

Klippy

Still Game

Als jullie 't dan toch gaan doen, doe dan 2 tellertjes.

1tje voor tech en 1 voor totaal.

Want ik vindt 't vrij irritant als ze eraf gehaald worden. Ik post zelf ook vrij veel in HK, maar ook in de tech topics en bij /t aantal posts wil ik gewoon kunnen zien hoeveel ik gepost heb. Of dat nou HK is of niet je hebt 't toch neergezet.

Aan 't aantal posts kan je goed zien of iemand actief is op GoT en daar hoef je niet aan te zien hoeveel hij van computers weet.

En mensen die een hoog post gehalte willen hebben hou je toch altijd. Die gaan dan net onzin in de tech posten lijkt mij.

Want iedereen zegt altijd wel dat het aantal posts hun niks uitmaakt, maar waarom wil jij dan zonodig de HK posts er vanaf hebben :? Moet je toch irriteren dan denk ik.

Dus gewoon erbij laten of 2 tellers maken.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 16 oktober 2001 01:51 schreef LiquidSilver een verhaal over 2 tellers:
1 teller voor totaal heb je al: in je profile :)
En nog een aparte teller zou ik dus niet doen want anders gaan er zeker usertjes naar de HK toe posten, en dat willen ze juist vermijden :)

• Klippy

Klippy

Still Game

Op dinsdag 16 oktober 2001 01:58 schreef robinvreuls het volgende:

[..]

1 teller voor totaal heb je al: in je profile :)
En nog een aparte teller zou ik dus niet doen want anders gaan er zeker usertjes naar de HK toe posten, en dat willen ze juist vermijden :)
Ja die teller was er al ja, daar was ik ook al achter.

En nu gaan usertjes ook al naar HK toe posten hoor. alleen dan kunnen ze beter zien hoeveel ze nog moeten. Wat is 't probleem :?

Verwijderd

Er zou een optie aan/uit moeten wezen voor alle non tech fora's cq topics.
Ik moet eerlijk zeggen dat sinds ik volledige toegang heb, het me alleen maar irriteerd om steeds te moeten lezen hoe laat iemand naar zijn nest gaat. En dat bin laden gezeik hangt me helemaal de keel uit!

Ik heb er ook aan zitten denken om een ban aantevragen voor desbetreffende fora's maar het lijkt me een stuk fijner als je het zelf in de hand kunt hebben door een aan/uit optie!

• Klippy

Klippy

Still Game

Op dinsdag 16 oktober 2001 02:11 schreef didaaf1 het volgende:
Er zou een optie aan/uit moeten wezen voor alle non tech fora's cq topics.
Ik moet eerlijk zeggen dat sinds ik volledige toegang heb, het me alleen maar irriteerd om steeds te moeten lezen hoe laat iemand naar zijn nest gaat. En dat bin laden gezeik hangt me helemaal de keel uit!

Ik heb er ook aan zitten denken om een ban aantevragen voor desbetreffende fora's maar het lijkt me een stuk fijner als je het zelf in de hand kunt hebben door een aan/uit optie!
Je hoeft dat toch niet te lezen?

Maar een aan/uit optie zou ook kunnen ja. Handig voor de echte tweakers ;)

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:11
Op dinsdag 16 oktober 2001 02:48 schreef LiquidSilver het volgende:

[..]

Je hoeft dat toch niet te lezen?

Maar een aan/uit optie zou ook kunnen ja. Handig voor de echte tweakers ;)
Inderdaad.
Of een favoriete forums optie zoals ik bijv. op het powerweb (ok wel ander soort forum, maar toch) heb gezien.

Je geeft dan in je prefs aan welke forums je favo's zijn en of je de rest constant wilt hiden of niet.
Je zou dit bijv in de active topics en in de search kunnen gebruiken (met vinkje "favo forums aan").

Er zijn toch wel wat fora, waar je nooit inkomt en die je niet steeds hoeft te zien.

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
in dit topic kun je de scheiding tussen Nerd-tweakers en nietnerd-tweakers goed zien >:)

PIII 800@804 Mhz

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:11
Op dinsdag 16 oktober 2001 03:15 schreef ViperGTS het volgende:
in dit topic kun je de scheiding tussen Nerd-tweakers en nietnerd-tweakers goed zien >:)
Hoezo?
(en tot welke categorie behoor ik dan, denk je)

* Sassie zou ik best wel eens willen weten hoe scheef mijn techratio nu is :P

Verwijderd

Zekers dit is een goed voorbeeld van een nerd uitpraak :z

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

En dan bedoel je dat de mensen die alleen op de techfora zitten de nerds zijn? :?

[semi flame mode >:)]
Dat kan je ook anders zien. Misschien hebben de mensen die niet zoveel waarde hechten wél een sociaal leven >:). En vinden zij het gemiddelde topic daar dusdanig oninteressant, dat ze gewoon bij hun interesse blijven, omdat de rest van hun leven voor het algemene al voldoende is.
[/semi flame mode >:)]
Op dinsdag 16 oktober 2001 01:51 schreef LiquidSilver het volgende:

[......]

Want iedereen zegt altijd wel dat het aantal posts hun niks uitmaakt, maar waarom wil jij dan zonodig de HK posts er vanaf hebben :? Moet je toch irriteren dan denk ik.
Hier heb jij een sterk punt, waar ik zelf ook al aan gedacht had 8-). Ik irriteer me gewoon mateloos aan postcountgeilheid. Dat heeft nu dusdanige vormen aangenomen, dat ik antie-hoge-postcount ben geworden. Zeker op een supersimpele manier, zoals met de HK topics het geval is.

Ik vind ook de postcounts bij mods (zoals ik dus) behoorlijk twijfelachtig. Voordat ik mod werd was een gemiddelde post van mij een behoorlijke uitleg aan deze of gene, met een geintje zo af en toe tussendoor. Nu is denk ik toch zeker 1/4e van mijn posts er eentje van het caliber: "Move naar [willekeurig forum]" of "Met [search=zoekterm] kan je hier veel over vinden, succes!". Wat mij betreft tellen deze posts ook niet mee in de postcount... Wantik heb echt geen 4500 gruwelijk lange verhalen opgehangen hoor :). Ik ben trouwens wel blij dat 't tellertje achter me naam weg is. Ik merkte bij mezelf iig dat ik er op ging letten en dat het leuk was als -ie weer 100 verder was :o. Dat kon natuurlijk niet. :P

Dus gewoon erbij laten of 2 tellers maken.[/quote]

Verwijderd

Euh wow een wekelijks terugkerende discussie hier in la, das best ok, en iedere week is de conclusie weer "het moet een keer gebeuren, niemand weet waneer, en we hebben eigenlijk geen flauw idee waar het wachten op is" is dit nou echt iedere week nodig jongens? t komt vanzelf wel een keer :z

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:31

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

* KroontjesPen vind het vreemd dat een

"nope, sorry.."

antwoord in een tp vraag mee telt en een goed advies in W&L niet.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 16 oktober 2001 10:54 schreef KroontjesPen het volgende:
* KroontjesPen vind het vreemd dat een

"nope, sorry.."

antwoord in een tp vraag mee telt en een goed advies in W&L niet.
Ja, helaas gaan we niet alle posts per stuk bekijken dus...

Je kan vreemd vinden wat je wil, maar het gaat niet veranderen :X.

Pagina: 1