Toon posts:

De "Smartie 4.0 Wishlist"....!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds kort een LCD en gebruik Smartie3.0..heel leuk programma maar ik mis toch een paar dingen. :)

Ik zou graag willen zien in 4.0:
:9~

-Soort processor: 960Mhz Duron (for example)

-De optie om alleen temp van CPU en Kast te laten tonen i.p.v. complete lijst (komt heel rommelig over).

-Het tonen van welke hardware erin de pc zit.
Video details
* Videokaart naam
* Driver versie
* resolutie

-Netwerk details
* Netwerkkaart naam
* Upload / Download per seconde
* Totale upload / Download

Iemand nog meer goede suggesties? :?

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

JAJAJAJAJJJAJAJAJAJAAJAJ!!!!!!

4x40 support!!!! PLLLLLEEEEAAASSSEEE!!!

Ik heb al een email gestuurd naar een maker van smartie... wie weet ik niet meer, maar die vertelde me dat de interface dude geen 4x40 lcd`s kon aansturen.... Mag jij raden wat voor lcd ik heb :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

• Rempage0611

Rempage0611

kut.. verkeerde knop :r

(b)

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 13:44

Shift

[] Dual crazy []

Ik heb een zelf gemaakte software die wel 4x40 ondersteunt :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Eeh, ,misschien iets teveel van het goede, maar een optie om HL/CS/UT scores te showen lijkt me wel om te :9~
D'r was laatst een draadje over, en volgens mij zijn er zat mensen die daar aan mee willen werken...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 08:50 schreef Demoniac het volgende:
D'r was laatst een draadje over, en volgens mij zijn er zat mensen die daar aan mee willen werken...
Er zijn zat mensen die het willen gebruiken, das heel wat anders.... :Y)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op dinsdag 16 oktober 2001 08:57 schreef Yarvieh het volgende:

[..]

Er zijn zat mensen die het willen gebruiken, das heel wat anders.... :Y)
En er is er al 1 die er mee bezig is! :)
Heb het zelfs al werkende voor HL (HL normaal, maar ook CS)

zie dit draadje

En voor 4x40 geld voor mijn prog: Kom eens langs met je 4x40, dan fix ik het meteen. (heb er zelf geen.. dus kan het ook niet testen, maar het aansturen is net zo makkelijk als een 4x20 (1 extra pin aansturen) )

En ook zoals eerder gezegd... ben ook bereidt tot code uitwisseling ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 09:48 schreef Creepy het volgende:
En voor 4x40 geld voor mijn prog: Kom eens langs met je 4x40, dan fix ik het meteen. (heb er zelf geen.. dus kan het ook niet testen, maar het aansturen is net zo makkelijk als een 4x20 (1 extra pin aansturen) )
T is inderdaad net zo makkelijk als een 4x20 aan sturen.. alleen stuur je nu eigenlijk 2 2x40's aan waar de Enable van de 2e controller op pin 17 zit. (waar nu je backlight hangt waarschijnlijk) Dit moet je toch ook wel zonder display kunnen?! Maare welke regio woon je?

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Is ook wel te doen zonder 4x40 ja, gewoon die pin aansturen.
Maar ik moet er dan ook weer rekening mee houden dat regel 3 van een 4x20 het tweede deel van regel 1 is van een 4x40 en regel 4 van een 4x20 het tweede deel van regel 2 van een 4x40....

Mijn backlight hangt alleen aan een potmeter, en is dus niet schakelbaar via software..

Maar ik zou wat kunnen bakken.. en dat iemand dat hiero ergens test.. maar als iemand langskomt kan ik dat meteen in 1 keer goed doen :)
Krijgt ie meteen de nieuwe versie (beta dan :) ) van LCDInf en LCDQstat mee hehe..

Ik woon vlak onder Den Haag in het westland (Monster om precies te zijn)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Ow das wel in de buurt kom wel 'n keertje bakkie doen dan bij je :Y)

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Okay.. das prima! (damn.. heb ik nog koffie in huis?? :) )
stuur maar een mailtje zou ik zeggen (kijk maar ff op de LCDInf site naar m'n mail adres)

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

Het is niet alleen een pin aansturing voor een 4x40 LCD, de probleem bij mij onstaat als ik een bepaalde info via de tweede controller wilt verschijnen op het scherm terwijl een andere info om de seconde op de eerste controller uitgevoerd wordt krijg ik rotzooi, dus als ik alleen de 2e of de 1e controller gebruikt dan gaat alles goed.

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Je moet ze ook niet tegelijk aan willen sturen.. dat gaat niet :)
Ik heb mijn eigen aansturing zo gebouwd dat ie alles in het geheugen bufferd, en pas iets op het scherm tekent zodra ik een andere routine aanroep. Zo teken je alleen iets op het scherm zodra dat nodig is
code:
1
2
3
settext(1,1,'Blaaaat'); // eerste regel
settext(1,2,'Nog meer blaat'); // tweede regel
drawframe; // zet alles op het LCD

Mijn routine is dan wel zo slim dat ie alleen de veranderde tekens stuurt. Als je dit van boven naar beneden elke keer doet, dan stuur je gewoon om en om de controllers aan en is er niks aan de hand.

Dus in die timer (elke seconde) die drawframe aanroepen, en ervoor zorgen dat dat de enige plaats is waar drawframe wordt aangeroepen.. Zo kunnen meerdere routines tegelijk iets op het display zetten (in de buffer dan). En drawframe smijt het ECHT op het display.

• Rempage0611

Rempage0611

Als ik bij mijn lcd beide enable lijnen aan elkaar knoop zie ik 2 keer hetzelfde... Dus ik kan ze wel beide tegelijk aansluiten.

Ik kan ook 2 proggies tegelijk laten draaien. Als ik een proggie van winamp alleen de 2 onderste lijnen laat aansturen en smartie de bovenste 2, werkt dat (bijna) helemaal perfect!

Dus zo moeilijk kan het niet zijn... En ik zou erg graag smartie op alle 4 de regels zien!!!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Op dinsdag 16 oktober 2001 18:30 schreef Rempage0611 het volgende:
Als ik bij mijn lcd beide enable lijnen aan elkaar knoop zie ik 2 keer hetzelfde... Dus ik kan ze wel beide tegelijk aansluiten.

Ik kan ook 2 proggies tegelijk laten draaien. Als ik een proggie van winamp alleen de 2 onderste lijnen laat aansturen en smartie de bovenste 2, werkt dat (bijna) helemaal perfect!

Dus zo moeilijk kan het niet zijn... En ik zou erg graag smartie op alle 4 de regels zien!!!
Is ook niet moeilijk.. zoals eerder gezegd 1 extra pin aansturen voor controller selectie :) Is bij mij zo ingebouwd, maar ik heb smartie niet geprogged.. dus voor smartie moet je niet bij mij wezen..

• ReseTTim
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

het scrollen van je naam bij opstarten van je pc of van het progje.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

gvd druk ik 1 keer op de knop conclusie 2 posts :(

• Shift

Shift

[] Dual crazy []

Op dinsdag 16 oktober 2001 18:30 schreef Rempage0611 het volgende:

Dat werkt bij mij ook goed, dus ik zet op regel 1,1 een tijdsbalk die elke seconde aangeeft, regel 3 en 4 worden bedient door spectrum analyzer die ook constant data verstuurt, dat gaat prima, maar waarom de mijne niet ? Als ik tegerlijk op 1e controller info ververs en om de 1 sec ook bij de 2e controller dan loopt alles door elkaar.

Ik begrijp het niet.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand met nog meer "coole" suggesties?

:)

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op dinsdag 16 oktober 2001 19:34 schreef ReseTTim het volgende:
welcome Cheshire, system is rebooting (again) :P

iStockphoto

Verwijderd

ik heb oowk een wishlist

.
.
.

you don't wanna know ;(

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg nu steeds een bericht via Smartie dat er een update is en of ik naar de homepage wil gaan...maar als ik erheen ga staat nog steeds de 3.0 versie daar??? :?

Waar kan ik die update dan downloaden?

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 23:41 schreef GODFLESH het volgende:
Ik krijg nu steeds een bericht via Smartie dat er een update is en of ik naar de homepage wil gaan...maar als ik erheen ga staat nog steeds de 3.0 versie daar??? :?

niet, zo krijgt die gozer pageviews! >:) ;)

hij heeft trouwens wel een icoontje gelinkt vanaf got! :P

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 21:29 schreef Shift het volgende:
Als ik tegerlijk op 1e controller info ververs en om de 1 sec ook bij de 2e controller dan loopt alles door elkaar.
Ik begrijp het niet.
Je hebt 2 controllers met alle 2 een enable, maar ze delen de datalines, beetje ranzig als je met controller 1 net in 'n write actie zit, en er kicked een thread in die op z'n gemakkie de 2e controller te grazen neemt. tjah dan gaat het fout. zolang je alle io maar in 1 thread houd is er niets aan de hand...

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Humz.. misschien weer lekker fout om dit weer in een Smartie topic te zetten. maar goed, om nu een LCDInf topic te beginnen.. voor de liefhebber..

Eindelijk gaat nieuwe versie van LCDInf uitkomen.. eind volgende week. Nieuwe features:

-Setting scherm (jaja... ik weet het.. was al eerder nodig :) ) (poort instelbaar, display keuze, screen instellingen)
-Meerdere screens, zelf instelbaar (o.a. klok, Qstat (stats van quake/hl/ut servers)), custom
-Custom screen: per regel instellen wat er op het scherm moet: o.a. klok (alweer, ja, maar deze op 1 regel i.p.v. gehele scherm), cpu usage, memusage, scrollende tekst (tekst zelf in te stellen)
-Ondersteuning voor 2x20,2x40,2x16,4x16,4x40
-Verbeterde timing (aansturing is veel sneller nu)

• Rempage0611

Rempage0611

Op woensdag 17 oktober 2001 08:44 schreef Creepy het volgende:
Humz.. misschien weer lekker fout om dit weer in een Smartie topic te zetten. maar goed, om nu een LCDInf topic te beginnen.. voor de liefhebber..

Eindelijk gaat nieuwe versie van LCDInf uitkomen.. eind volgende week. Nieuwe features:

-Setting scherm (jaja... ik weet het.. was al eerder nodig :) ) (poort instelbaar, display keuze, screen instellingen)
-Meerdere screens, zelf instelbaar (o.a. klok, Qstat (stats van quake/hl/ut servers)), custom
-Custom screen: per regel instellen wat er op het scherm moet: o.a. klok (alweer, ja, maar deze op 1 regel i.p.v. gehele scherm), cpu usage, memusage, scrollende tekst (tekst zelf in te stellen)
-Ondersteuning voor 2x20,2x40,2x16,4x16,4x40
-Verbeterde timing (aansturing is veel sneller nu)
I can`t wait!!

Verwijderd

'k heb ook nog wel een wishlist item (voor smartie en/of lcdinf):

Serial support!

Beginnen net de LCD's een beetje 'in' te raken hier, kan ik voor niet al te veel aan een Matrix Orbital (4x20) komen, gaan ze ineens allemaal parallelle display's kopen en proggies voor schrijven |:( ;)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Op maandag 15 oktober 2001 23:46 schreef GODFLESH het volgende:

-Soort processor: 960Mhz Duron (for example)

-De optie om alleen temp van CPU en Kast te laten tonen i.p.v. complete lijst (komt heel rommelig over).

Video details
* Videokaart naam
* Driver versie
* resolutie
lijkt me een beetje saai als je dat de hele tijd ziet op je beeldscherm, het veranderd niet bedoel ik...
Op maandag 15 oktober 2001 23:46 schreef GODFLESH het volgende:

-Netwerk details
* Netwerkkaart naam
* Upload / Download per seconde
* Totale upload / Download
dat is wel leuk, ik zal zien wat ik kan doen!
Op dinsdag 16 oktober 2001 08:35 schreef Shift het volgende:
Ik heb een zelf gemaakte software die wel 4x40 ondersteunt :)
Kewl zou je die willen sturen, ikzelf gebruik nu de aansturing van TeaBeats, maar als jouw aansturing ALLE LCD's kan aansturen zal ik snel overstappen ;)
Op dinsdag 16 oktober 2001 19:34 schreef ReseTTim het volgende:
Je zou je naam in dat textfiletje kunnen zetten, en dat dan laten zien?
of bedoel je dat niet?
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:41 schreef GODFLESH het volgende:

Gewoon op de site, het programma is al wel veranderd, en de site (dacht ik) ook
..
checking
..

(Ja dus)
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:52 schreef Schum1 het volgende:
hij heeft trouwens wel een icoontje gelinkt vanaf got! :P
hehe lekker makkelijk
Op dinsdag 16 oktober 2001 08:50 schreef Demoniac het volgende:
Eeh, ,misschien iets teveel van het goede, maar een optie om HL/CS/UT scores te showen lijkt me wel om te :9~
ik ben nou idd ook met Qstat aan't werk, en ik denk dat dat ook wel in Smartie 4.0 gaat komen.

ik vind het leuk dat zoveel van jullie Smartie gebruiken, en sta natuurlijk open voor nieuwe suggesties (ofzo)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zaterdag 20 oktober 2001 18:11 schreef basiep het volgende:
quote]Op maandag 15 oktober 2001 23:46 schreef GODFLESH het volgende:
Je zou je naam in dat textfiletje kunnen zetten, en dat dan laten zien?
of bedoel je dat niet?
[..]
code:
1
<marquee>hier je naam</marquee>

alleen is dit dus HTML en dat moet je dan ff gaan vertalen naar prog taal. idd het editten van een text file en dat ie dat uitleest is idd een slim id.

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 15:34

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Hier nog een wish:

Mischien zou het ook handig zijn als je zelf url in kan geven voor de headline news ;)

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

Op zondag 21 oktober 2001 03:02 schreef ReseTTim het volgende:

[..]
code:
1
<marquee>hier je naam</marquee>

alleen is dit dus HTML en dat moet je dan ff gaan vertalen naar prog taal. idd het editten van een text file en dat ie dat uitleest is idd een slim id.
Deze functie zit er al in...
Bij setup> "aparte text file"

zet je naam erin, voila, klaar :D

met papier mache kun je alles maken!!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Op zaterdag 20 oktober 2001 15:48 schreef Operations het volgende:
'k heb ook nog wel een wishlist item (voor smartie en/of lcdinf):

Serial support!

Beginnen net de LCD's een beetje 'in' te raken hier, kan ik voor niet al te veel aan een Matrix Orbital (4x20) komen, gaan ze ineens allemaal parallelle display's kopen en proggies voor schrijven |:( ;)
Kom maar langs met je display bij mij, en ik bouw er meteen ondersteuning voor in (klaar terwijl u wacht :) )

Verwijderd

Topicstarter
een osciloscope (?), als je een mp3's afspeelt!

...dus van die op en neergaande blokjes op je LCD (zou mooi passen op de onderste regel van de mp3 sectie in Smartie. :)

iemand nog meer suggesties?

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:26

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

tijdje terug al ICQ plugin aan bod gekomen, zodat je inkomende messages op de LCD te zien kreeg. Toen was het probleem dat je niet 2x kan inloggen onder 1 account. Zijn jullie daar nog een beetje uitgekomen of is het echt onmogelijk ?

• Cr3ator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 12:32

Cr3ator

1 bar is geen bar

Op zondag 21 oktober 2001 23:39 schreef RTBravo het volgende:
tijdje terug al ICQ plugin aan bod gekomen, zodat je inkomende messages op de LCD te zien kreeg. Toen was het probleem dat je niet 2x kan inloggen onder 1 account. Zijn jullie daar nog een beetje uitgekomen of is het echt onmogelijk ?
Uit een ver verleden weet ik dat subseven (jah, ook ik heb die tijd gehad.. *zught* |:() berichten van ICQ kon onderscheppen die op de geinfevteerde pc ontvangen werden. Het moet dus kunnen om ze te "capturen". Hoe? Geen id. Vraag het eens... :P

Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926

Verwijderd

Topicstarter
"-Soort processor: 960Mhz Duron (for example)

Video details
* Videokaart naam
* Driver versie
* resolutie

--------------------------------------------------------------------------------

lijkt me een beetje saai als je dat de hele tijd ziet op je beeldscherm, het veranderd niet bedoel ik..."

...is niet saai want je kunt verschillende schermpjes instellen die mekaar opvolgen. :)

Kunnen jullie dit a.u.b. in de nieuwe versie verwerken??

p.s. Ik heb de nieuwe versie gedownload. maar hij loopt gelijk vast. Ik krijg een errorschermpjes dat steeds opnieuw tevoorschijn komt. Ik gebruik nu weer 3.0 omdat die wel goed werkt.

• RTBravo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02:26

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Misschien handig als je verteld wat er IN die errormessages staat?

• BasieP
Op zondag 21 oktober 2001 09:19 schreef Reptile-X het volgende:
Hier nog een wish:

Mischien zou het ook handig zijn als je zelf url in kan geven voor de headline news ;)
en parse jij het dan ook ff?
Op zondag 21 oktober 2001 23:56 schreef GODFLESH het volgende:
"-Soort processor: 960Mhz Duron (for example)

Video details
* Videokaart naam
* Driver versie
* resolutie

Kunnen jullie dit a.u.b. in de nieuwe versie verwerken??
ik zal me best doen
Op zondag 21 oktober 2001 23:56 schreef GODFLESH het volgende:

p.s. Ik heb de nieuwe versie gedownload. maar hij loopt gelijk vast. Ik krijg een errorschermpjes dat steeds opnieuw tevoorschijn komt. Ik gebruik nu weer 3.0 omdat die wel goed werkt.
Op zondag 21 oktober 2001 23:59 schreef RTBravo het volgende:
Misschien handig als je verteld wat er IN die errormessages staat?
idd wel handig
maar heb je smartie 3.1 wel in een lege dir geunzipt?
en dan geruned?

• Reptile-X
  • Laatst online: 25-07 15:34

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Op maandag 22 oktober 2001 00:53 schreef basiep het volgende:

en parse jij het dan ook ff?
:? dat begreep ik ff niet, wat boedel je met "parse"

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

Op maandag 22 oktober 2001 01:19 schreef Reptile-X het volgende:

[..]

:? dat begreep ik ff niet, wat boedel je met "parse"
plaats/plak

met papier mache kun je alles maken!!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Sites zoals slashdot/freshmeat/securityfocus.com en nog een hoop hebben een bepaalde standaard voor het uitwisselen van headlines... geen idee hoe dit werkt, heb er zelf nog niet naar gekeken, maar dit schijnt wel makkelijk uit te lezen te zijn

• BasieP
Op maandag 22 oktober 2001 08:38 schreef Creepy het volgende:
Sites zoals slashdot/freshmeat/securityfocus.com en nog een hoop hebben een bepaalde standaard voor het uitwisselen van headlines... geen idee hoe dit werkt, heb er zelf nog niet naar gekeken, maar dit schijnt wel makkelijk uit te lezen te zijn
tot nu toe heb ik alleen nog maar zelf alle info moeten parsen tot korte simpelle headlines, die je in smartie kon plakken

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Das een klote werk ja.... ik weet bijv. ook niet of Tweakers.net deze standaard ondersteunt... zou wel een stuk schelen, want dan kan je meerdere sites op 1 manier uitlezen.

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 02:47 schreef Servowire het volgende:

[..]

plaats/plak
Dat is dus de betekenis van paste, niet parse...Parsen kun je beter vertalen met ontleden: De html pagina moet dus ontleed worden zodat je compu 'weet' wat de titel,tijd,etc,etc is.

Verwijderd

support voor kappote lcd's >:)

mn lcd is nl dood :'( 8-)

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

4x40 support zou leuk zijn

edit: zie net dat dat komt :D

iStockphoto

• BasieP
Op maandag 22 oktober 2001 15:58 schreef hondass50 het volgende:

[..]

Dat is dus de betekenis van paste, niet parse...Parsen kun je beter vertalen met ontleden: De html pagina moet dus ontleed worden zodat je compu 'weet' wat de titel,tijd,etc,etc is.
juist goede uitleg
;)
Op maandag 22 oktober 2001 16:02 schreef cheshire87 het volgende:
4x40 support zou leuk zijn

edit: zie net dat dat komt :D
das nog maar de vraag, maar ik zal het proberen.

Verwijderd

Topicstarter
..can't wait for Smartie 4.0 !!

ben benieuwd. :)

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

i am ordering a lcd today :)

Click hier niet

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

ik gah binnenkort dan eindelijk mijn 4 x 20 LCD displaytje inbouwen. wat ik zow laatst zag op een 4 x 40 vind ik tot nu toe die Smartie het beste.

btw dit is geen klef gedoe, tis gewoon de keiharde waarheid..

• BasieP
Op maandag 22 oktober 2001 20:20 schreef reapher het volgende:
i am ordering a lcd today :)
waar?
ik moet er ook nog een hebben, want je zal het geloven of niet, maar ik heb er ook geeneen... :(
ik wil nog een 4x40 kopen, maar ik ben altijd te laat voor de eio bestellingen. :(
Op maandag 22 oktober 2001 20:30 schreef ReseTTim het volgende:
ik gah binnenkort dan eindelijk mijn 4 x 20 LCD displaytje inbouwen. wat ik zow laatst zag op een 4 x 40 vind ik tot nu toe die Smartie het beste.

btw dit is geen klef gedoe, tis gewoon de keiharde waarheid..
thanx

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 23:26

Exterazzo

Qeasy

Op maandag 22 oktober 2001 22:34 schreef basiep het volgende:

[..]

waar?
ik moet er ook nog een hebben, want je zal het geloven of niet, maar ik heb er ook geeneen... :(
ik wil nog een 4x40 kopen, maar ik ben altijd te laat voor de eio bestellingen. :(
[..]

thanx
wij willen smartie 4 :)

Audentia

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

www.conrad.com

daar kan je lcdtjes bestellen

Click hier niet

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer kunnen we Smartie 4.0 verwachten? :P

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

idd erg benieuwd naar!

iStockphoto

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Euhmmmm, weet niet of het al genoemt is, maar kan de aansturing/configuratie van 2 LCD's niet in 1 proggie.
Ik start Smartie nu 2 keer op, en denk dat ik daarom een hoop foutmeldingen krijg.
Moet rebooten wil ik Smartie weer normaal kunnen draaien (ook voor 1 aansturing).

And The Only One

• chromeeh
  • Laatst online: 10:30

chromeeh

the Gnome

* chromeeh kan nauwelijks w88 tot volgende week....
Ik krijg dan m'n LCD'tje binnen. Ik heb Smartie 3.0 al gedownt, ziet er zeer strak uit :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• marco899
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Temperatuur uitlezing voor de asus videokaarten zoals cpucool dat kan. En vertragingsmogelijkheid bij het opstarten zodat je in xp geen foutmelding krijgt omdat de dlport nog niet is opgestart.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 11:42

CasGas

.

nou hij is dan eindelijk uit alleen is die 4 * 40 support nergens te bekennen :( :(

en hij bugt ook een beetje hier onder win2k, veel kruisjes en ja ik heb port95 handel ook installed...

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

• Rappie
  • Laatst online: 12-08 21:15
mijn enige wish voor de nieuwe smartie is

dat ik mijn pc uit kan zetten terwijl smartie aanstaat (win2k)
Pagina: 1