Tvkaart ?

Pagina: 1
Acties:

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Ik ben op zoek naar een tv-kaart.

de search leverde bij mij alleen topics op met problemen tvkaart dit ....bla bla dat........

Ik zoek gewoon een goede tvkaart die:

1- scherp beeld heeft
2- stereo geluid
3- Filmnet kan decoden met bv ccrypt

4- afstandbediening is niet noodzakelijk

het gaat met voornamelijk om het scherpe beeld en filmnet.

de prijs mag tot ong. fl300,-- (de lager des te beter :) )

welke is voor mijn spec. de beste om te kopen.

m.v.g
X-Treme

Pc: Geen :(

Verwijderd

filmnet is zonder geluid en heb dus geen nut.
Ik zou voor de pinnacle pctv pro gaan.

Verwijderd

Hauppauge Win/TV Radio voor 259 piek in de pricewatch. Ik heb alles nu eindelijk goed aan de praat (eindelijk, omdat hier in de studentenflat een zwaar verrotte coax-kabel naar mijn kamer lag :().
Ik ben zeer tevreden. De beeldkwaliteit is minstens net zo goed als op een tv, de afstandbedieding werkt door me hele kamer prima, capturen (nog) niet echt geprobeerd en Canal+ is altijd alleen zonder geluid te decoden (toch :?).

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 19:31

BertV

Handgemaakt

Ik heb een Hauppauge Win/TV Mono ( :7 )
zonder radio en afstandsbediening maar met teletekst a 130,-
Radio via internet ;)

Enige nadeel is dat je signaal erg sterk moet zijn voor scherp beeld. Ik heb er nog een signaalversterker tussen, maar zelfs deze zou nog beter zijn best moeten doen.

Gewone TV doen het hier ook niet meer dan redelijk dus de schuld ligt niet alleen bij mijn TV-kaart.

Gebruik de laatste drivers + programma's van de Hauppauge site, die op de CD zijn brak...

En canal+ is idd zonder gehijg :D
je gaat het kaartje toch niet alleen hiervoor kopen he?

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Op dinsdag 16 oktober 2001 01:47 schreef BertV het volgende:

En canal+ is idd zonder gehijg :D
je gaat het kaartje toch niet alleen hiervoor kopen he?
Nou, voor dat gehijg heb ik wel Videobanden hier liggen :D

maar canal+ gaat bij mij vooral om de live-voetbalwedstrijden. dus ik zet daarbij gewoon mijn radio aan.

die pinnacle pctv pro, gaat daar nou wel of geen filmnet op :? :?

en radio via mijn kaart is niet nodig. Ik heb namelijk al een radio op de kabel zitten en vind deze flex genoeg.

Pc: Geen :(

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

als je filmnet wil kijken , heb je een tv-kaart met een Connexant BT787 chip nodig, en die zit op de PCTV-pro van Pinnacle.
zeker aan te bevelen dit kaartje.

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• Zynth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 15:30
pinnacle pctv pro moet je gewoon nemen.
echt een perfect kaartje!

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 01:47 schreef BertV het volgende:
Ik heb een Hauppauge Win/TV Mono ( :7 )

Gebruik de laatste drivers + programma's van de Hauppauge site, die op de CD zijn brak...
Zal ik doen, bedankt ;)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:22 schreef BadMotha het volgende:
als je filmnet wil kijken , heb je een tv-kaart met een Connexant BT787 chip nodig, en die zit op de PCTV-pro van Pinnacle.
Je bedoeld de BT878 :)

Anyway heb zelf een Hauppauge WinTV Radio en geeft zeker een goed beeldje, drivers onder win98 zijn wel wat beter dan onder 2k/xp. Geluid is ook prima.
Alleen filmnet kan je vergeten, ik ontvang hem wel en kan hem ook decoderen maar je blijft hem handmatig centreren... dus alleen daarvoor kopen zou ik niet doen.

Verwijderd

heb een typhoon uit duitsland, best goede kwaliteit met stereo radio en rds (BT878 chip)enz..

voor omgerekend 190,- :9~

maar aangezien ik denk dat je er niet voor naar duitsland gaat om um daar te kopen (je zou um maybe ergens op internet kunne bestelle)

maar over het algemeen zijn de Hauppauge en Pinnacle kaartjes ook nie slecht alleen een stuk duurder...
Pagina: 1