“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ja grappig.. is bij mij ook. Maar standaard doet IE6 het gewoon links uitlijnen volgens standaard. Je hebt echter wel wat adnere CSS er ook inzitten, waaronder een align:center en align:justify. Misschien ergens tagje niet afgesloten?
Anders misschien ff in je stylesheet forceren:
pre{align:left} ofzo
Anders misschien ff in je stylesheet forceren:
Verwijderd
Even belangrijk om te weten: Dat kon ik dus amper lezen.
Enn ik heb wel goeie ogen hoor, maar dit was gewoon te fel.
Misschien een wat zachter kleurtje groen?
Dit is minstens zo irritant als die MSN namen
Enn ik heb wel goeie ogen hoor, maar dit was gewoon te fel.
Dit is minstens zo irritant als die MSN namen
Jah, thnx! Daarmee werkt het wel.Op maandag 15 oktober 2001 23:48 schreef Bosmonster het volgende:
code:
1
| pre { text-align: left; } |
Toch wel vreemd dat hij het alleen met IE6.0 centreerd, niet? Goed, het is al weer opgelost.
Hehe, die kleur heb ik bewust gekozen.Op maandag 15 oktober 2001 23:51 schreef Cheatah het volgende:
Wist dat er reacties op zouden komen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Het is geen geintje, het doet letterlijk pijn aan m'n ogenOp maandag 15 oktober 2001 23:57 schreef OkkE het volgende:
Hehe, die kleur heb ik bewust gekozen.Vond hem wel passend bij me verhaaltje.
Wist dat er reacties op zouden komen.
Als ik het lees gaat het wel, maar als ik daarna wegkijk kan ik niet goed focussen
Ligt dan misschien ook wel aan het verschil tussen jouw en mijn monitor en/of de kleurinstelling. Bij mij is het fel, maar niet te. En ook bij mijn ps is het wel te doen. Maar het is toch maar tijdelijk.Op dinsdag 16 oktober 2001 00:01 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Het is geen geintje, het doet letterlijk pijn aan m'n ogen
Als ik het lees gaat het wel, maar als ik daarna wegkijk kan ik niet goed focussen
Pagina: 1