[Gein-modus]
Het blauw is op...bijvullen dus
[/Gein-modus]
Eerlijk gezegd geen flauw idee...toch maar wat nuttigs gedaan en omhoog geschopt
Het blauw is op...bijvullen dus
[/Gein-modus]
Eerlijk gezegd geen flauw idee...toch maar wat nuttigs gedaan en omhoog geschopt
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Ik wil het graag weten, omdat ik nog een paar maandjes garantie op mijn beeldbuis heb. Als dit het probleem is, zit ik goed, anders wordt het dokken vrees ik.
als je nog garantie hebt ga je toch gewoon terug??
tis toch niet zo dat het gebrek door jou komt ofzo.
was er gewoon ineens...dus GARANTIE CLAIMEN!!!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Hij heeft denk ik alleen garantie opde beeldbuis en niet op de TV, daarom vraagt 'ie ook wat kapot is.Op dinsdag 16 oktober 2001 00:13 schreef Shove_it999 het volgende:
als je nog garantie hebt ga je toch gewoon terug??
Maar zo te zien is 't je beeldbuis.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Kan ook de aansturing van de buis wezen.
Of een loscontactje ergens bij de buis/printplaat.
Of een loscontactje ergens bij de buis/printplaat.
And The Only One
electronenkanon denk ik, dat gedoe achteraan je beeldbuis. ga er maar niet zelf aan kloten. Blijf VOORAL van die ene kabel af die naar dat gat in de beeldbuis loopt
(20000volt)
Verwijderd
Als ik jouw was zou ik gewoon ff terug gaan voor een check-up! Is toch iets te gevaarlijk om er zelf aan te klussen. Het zou goed kunnen dat het een los contactje is van de kabel naar je beeldbuis!
Suc 6
Suc 6
Monteur komt maandag. Voorlopig met ik ik het dus ff doen met RG ipv RGB.Op dinsdag 16 oktober 2001 09:47 schreef kevenius het volgende:
Als ik jouw was zou ik gewoon ff terug gaan voor een check-up! Is toch iets te gevaarlijk om er zelf aan te klussen. Het zou goed kunnen dat het een los contactje is van de kabel naar je beeldbuis!
Suc 6
Wat betreft een 'los contactje': ik heb wel de ramen flink open moeten zetten, want het rook echt of er iets ernstig was doorgebrand.
Conclusie is dus dat het waarschijnlijk een beeldbuisprobleem is. Ik hoop eigenlijk ook dat het dat is (vanwege alleen beeldbuisgarantie).
Iedereen thnx voor de replies.
Pagina: 1