waarom hoor ik toch iedereen over alles onboard enzo? van de week heb ik nog een blaadje binnengekregen van de aldi waarin die nieuwe pc staat. gewoon soundblaster live en geforce 3 (64mb) videokaart... echt geen slecht ding hoor. maar zelf zou ik hem ook niet kopen nee, als er iets is met die pc moet je hem opsturen ofzo en dan ben je hem waarschijnlijk(!) best lang kwijt......
Verwijderd
Eind vorig jaar heeft een vriendin van mij ook een pc (pentium 3 933mhz) gekocht en die heeft nog NOOIT problemen veroorzaakt.
Die vriendin of die PC?Op dinsdag 20 november 2001 14:23 schreef maximus1981 het volgende:
Eind vorig jaar heeft een vriendin van mij ook een pc (pentium 3 933mhz) gekocht en die heeft nog NOOIT problemen veroorzaakt.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Vraag...
Wat is of zou het nadeel kunnen zijn van onboard geluid e.d. en wat voor problemen komen gebruikers hiervan veel tegen?
Wat is of zou het nadeel kunnen zijn van onboard geluid e.d. en wat voor problemen komen gebruikers hiervan veel tegen?
Verwijderd
en hebben de mensen de slaapzakken al gepakt voor vannacht om er morgen te staan ?
die dingen zullen binnen no time uitverkocht zijn zoals gewoonlijk.
Verwijderd
Uhhh, zelf niet voor dat geld bouwen? bouwen!!Op vrijdag 19 oktober 2001 16:58 schreef Vinex het volgende:
Voor het geld zeker niet laten:
Zelf bouwen kan je voor dezelfde prijs bijna niet! Hiero heb ik een AH P3 500 staan en die doet het ook nog steeds prima, tuuurlijk soms zijn er problemen, maar die hebben we allemaal niet waar ?Meestal zijn de videokaarten idd niet top, maar heb moederbord wat ik er in heb is keurig van Asus, ben ik zeker blij om, want ik zou geen Aldi Pctje kopen als er een vaaag merk moederbord in zit
Ik heb toch een leuke AMD1200@1400+ kunnen bouwen voor fl 1339,- zie hieronder al de onderdelen.
mijn oom heeft ook pc van de aldi en heeft er ook nog nooit problemen mee gehad
Verwijderd
Er zitten helaas toch altijd nog dingen in zo'n bak waarje eigenlijk niet zo blij mee bent, tenminste, als je eisen stelt. en das gewoon irritant vind ik. als ik n nieuwe pc koop, wil ik voor 100% over alles blij zijn wat erin zit. en niet dat er weer iets gaars bij in zit, wat je eigenlijk nog wel wil gaan vervangen, of bijv. meer geheugen erin
maar goed...dat vind ik
daarom heb ik toch besloten om de meest recente aanbieding uit het LIDL krantje toch maar over te slaan en door te sparen om n pc samen te kunnen stellen, waarbij ik blij ben met ALLES wat erin zit..
maar goed...dat vind ik
daarom heb ik toch besloten om de meest recente aanbieding uit het LIDL krantje toch maar over te slaan en door te sparen om n pc samen te kunnen stellen, waarbij ik blij ben met ALLES wat erin zit..
Verwijderd
Je doet je naam eer aan...Op vrijdag 19 oktober 2001 16:44 schreef KnEuTeR het volgende:
[..]
wedden dat ik jouw zelfgebouwde computer ELKE DAG hopeloos helemaal door de war kan schoppen..?!
Het gaat meestal om de MENSEN die een computer gebruiken, het type mens dat zijn computer bij de aldi koopt, weet dus netzoveel van computers KOPEN als computers GEBRUIKEN, NIX dus. En ja, DAN wil ie nog wel eens kapot gaan ja..!!
Alles wat je stuk wil maken kan kapot. Kijk maar naar jezelf. Wie denk jij wel niet dat je bent door te roepen dat de mensen die achter een pc zitten en er minder verstand van hebben dan jij (althans dat denk je) altijd iets kapot maken. Moet je mij eens uitleggen hoe je een PC kapot kan maken door hem te "gebruiken" ... Ik snap het niet.
Ik heb voor alle mensen die deze onzin gelezen hebben een advies. Koop je PC lekker waar je zelf wil of zet hem lekker zelf in elkaar. Maar val niet de hele tijd mensen lastig met je stomme mening die 9 van de 10 keer op 0,0 gebaseerd is.
Ik snap echt niet dat jullie nog met dit soort zinloze discussies bezig houden... Ik heb erg hard om juliie commentaar moeten lachen. Als jullie je nu gewoon eens bezig houden met zinnige dingen in plaats van een mening te hebben over iets waar verschillende mensen altijd verschillende ervaringen mee zullen hebben. De een heeft pech en de ander geluk met het aanschaffen van een PC (of van mijn part de onderdelen en die vervolgens zelf in elkaar zet... Soms gaan er dingen stuk en soms blijven ze jaren heel.
En ja ik weet dat dit een laat bericht is op jullie onzin, maar ik verveelde me ehct heel erg...
Verwijderd
Nee, maar zó goedkoop zijn die pc's ook weer niet. Als je in de gelegenheid bent om zelf te bouwen dan zou ik dat zeker doen. Heb je jou pc precies zoals je 'm zelf hebben wil voor zeker niet meer geld als bij de ALDI.
Dit topic is gesloten.
![]()