Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
Die GX serie schijnen toch wat problemen te hebben...
Dus als ik jou was zou ik voor die Barracuda IV gaan..
Volgens mij zijn het wel leuk dingen! heb zelf die 40Gb... en hij doet het goed!
Dus....... Pick one! and let us know...
Greetz
Daniel-san
Dus als ik jou was zou ik voor die Barracuda IV gaan..
Volgens mij zijn het wel leuk dingen! heb zelf die 40Gb... en hij doet het goed!
Dus....... Pick one! and let us know...
Greetz
Daniel-san
Keb een Barracuda 40gig, zeer snel maar ook zeer stil.
Ik zou zeggen ga voor de Seagate. En gebruik de search eens en zoek naar 60GXP.
Ik zou zeggen ga voor de Seagate. En gebruik de search eens en zoek naar 60GXP.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik weet dat IBM de laatste tijd een hoge uitval heeft
maar die schijven zijn wel supersnel, alleen heb je er weinig aan als die snel kapot gaat
Ik ga denk ik voor die seagate, Komt redelijk goed uit de testen en is ook nog eens lekker stil
Iemand ervaring met die nieuwe Maxtor schijven?? (d740 serie)
maar die schijven zijn wel supersnel, alleen heb je er weinig aan als die snel kapot gaat
Ik ga denk ik voor die seagate, Komt redelijk goed uit de testen en is ook nog eens lekker stil
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
IBM rules. Snel kapot of niet. Kwestie van geluk, maar dat geldt voor elk merk.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
check this: http://www.storagereview.com/welcome.pl/http://www.storagereview.com/articles/200110/200110096L080J4_1.htmlOp maandag 15 oktober 2001 23:38 schreef ken het volgende:
Conclusion
Again, our review sample features ball rather than fluid bearings. Even so, this D740X is quiet when idle. Though it can't quite compare to the Seagate Barracuda ATA IV (all of which ship with fluid bearings), idle noise should be undetectable in all but the quietest systems. A sample equipped with fluid bearings may exhibit an even lower noise floor. As one would expect from a drive that delivers a best-of-class access time, the D740X is relatively loud when it comes to seeks a definite notch above what we've witnessed from today's competition. Note that one can mitigate this noise through the use of Maxtor's Acoustic Management utility. When it comes to heat, even after extended use, the drive gets only warm to the touch.
Ik heb dus zo'n Seagate Barracuda 60 gig. Hij is zelfs nog wat sneller dan zijn kleinere broerjte van 30 gig (waar ik er ook 2 van heb).
Bij mij wordt ie helemaal niet warm, maar dat komt doordat er ook een hddcooler onderzit. De 30 gig die in me andere pc hangt wordt wel een stuk warmer (zonder koeler), maar niet zo dat het nadelige gevolgen heeft voor de harde schijf.
En de snelheid bevalt me echt goed, alleen het formatteren duurde lang aangezien ik vergeten was DMA aan te zetten
Ik zou dus gaan voor de Seagate (heb ik dus ook gedaan)
Bij mij wordt ie helemaal niet warm, maar dat komt doordat er ook een hddcooler onderzit. De 30 gig die in me andere pc hangt wordt wel een stuk warmer (zonder koeler), maar niet zo dat het nadelige gevolgen heeft voor de harde schijf.
En de snelheid bevalt me echt goed, alleen het formatteren duurde lang aangezien ik vergeten was DMA aan te zetten
Ik zou dus gaan voor de Seagate (heb ik dus ook gedaan)
Pagina: 1