Sneller ? Geforce DDR of Geforce2 MX 400

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:45

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ik vroeg me af wat er sneller is. Een Geforce DDR of Geforce2 MX 400 ? en waar staat die 400 eigenlijk voor ? is dat de snelheid van het sdram/ddr geheugen ?

Bedankt !

http://www.xbmcfreak.nl/

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De GF DDR is in de hogere resoluties sneller dan de MX, in de lagere resoluties maakt het heel weinig uit. Waar dat 400 voor staat weet ik niet, iig niet vor de geheugensnelheid (die is 200 MHz oid). :)

Verwijderd

De Geforce (256) DDr heeft DDr geheugen, de Mx-400 niet. Echter is het geheugen van de Asus 4,5Ns snel. (Die van Gainward 4Ns snel!) Dat maakt het verschil. :)

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Ik had zelf een Geforce 2MX400, deze heb ik een maand gehad en maar snel een Geforce 2Pro Deluxe met 64Mb DDR opgehaald.

Het verschil!!!!!

+/- 3000 punten in 3Dmark2000, met DDR haal je dus meer prestaties

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

De MX-400 is zeker sneller!!! Vooral als je even goed zoekt naar een 'speciaal' exemplaar met een lage toegantijd (4 ns is wel flex) :Y)

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 08:39 schreef Cobra_Lup het volgende:
Ik had zelf een Geforce 2MX400, deze heb ik een maand gehad en maar snel een Geforce 2Pro Deluxe met 64Mb DDR opgehaald.

Het verschil!!!!!

+/- 3000 punten in 3Dmark2000, met DDR haal je dus meer prestaties
Verschil zit m vooral in de verschillende breedtes van de bus! resp. 64bit voor mx en 128 bit GFpro !

Verwijderd

Een GFpro is altijd sneller dan een MX!!!!!
Dus lekker een GF2pro kopen! met 64mb DDR, prijsverschil met 32mb is te verwaarlozen

Verwijderd

bedoelt hij niet het verschil tussen en Geforce 256 DDR (Geforce1) en een Geforce2MX-400?

In dat geval weet ik het nog net niet.
Ik vind het 3d beeld van en 2mx mooier, maar prestatiesullen vast wel sneller zijn denk ik

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Idd een GeForce DDR is een GF1. Die is marginaal sneller als een MX400, maar mist echter de nieuwe features van de MX.

Bedoel je een GF2 PRO DDR, tjs die is stukken sneller. Bij benchmarks zeker 30%

Verwijderd

[topic=142624]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.