Verwijderd

Topicstarter
Lees in buitenlandse magazines over goede en goedkope verzekeringen voor pocketpc`s. Hebben we dit hier ook, en wie heeft m verzekerd??

Verwijderd

Ik heb geen verzekering voor m'n PocketPC...
ik ga niet nog meer geld investeren in dat ding dan wat ik al gedaan heb...

Waarvoor wou je hem verzekeren dan??? brand? diefstal? in dat geval kan je het gewoon verhalen bij vermiste dingen bij je gewone verzekering.
Voor vallen enzo? dat moet je gewoon niet doen!

• Op.Lijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-01 23:16
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:23 schreef mot het volgende:

Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ik heb iig wèl een verlengde garantie (5 jaar totaal, vooral met het oog op doorverkopen wanneer ik een nieuwe wil)

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Bel even de dichtsbijzijnde assuradeur en vraag hem ofdat het mogelijk is.

Maar pas op!

Ik betaal al 5 of 6 jaar 12,50 per maand ofzow voor verzekering van mijn GSM waar ik niet vanaf kan omdat dit met je contract samenhangt en omdat ik elke jaar mijn contract verleng (en een nieuwe tel opstrijk / bijkoop) kom ik hier niet vanaf.

Heb alleen nog nooit aanspraak op kunnen maken want ze dekken echt helemaal niks. Let dus op! Dat je wel wat krijgt als ie bijvoorbeeld gejat wordt.

En niet uit een brandwerende kluis met multitronic FGX 7437 (fictieve naam) slot. Want dan kan ik iets ook wel verzekeren.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 oktober 2001 09:23 schreef mot het volgende:
Ik heb geen verzekering voor m'n PocketPC...
ik ga niet nog meer geld investeren in dat ding dan wat ik al gedaan heb...

Waarvoor wou je hem verzekeren dan??? brand? diefstal? in dat geval kan je het gewoon verhalen bij vermiste dingen bij je gewone verzekering.
slap gelul zeg!!! tis wel te merken dat je gestopt bent met school

Verwijderd

Als je bij de Postbank zit, kun je heel goedkoop een PC verzekering afsluiten. Het zou kunnen dat je PocketPC dan ook verzekerd is :).
Pagina: 1