Toon posts:

Ervaringen met Agfa snapscan!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De Agfa Snapscan, hoe is deze printer, je hebt verschillende types. Welke type is het best en is het inderdaad zo'n goede scanner. Het gaat mij voornamelijk om foto's en cd hoesjes scannen. Is de snapscan dan goed of kan ik beter een andere nemen?

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 15 oktober 2001 22:58 schreef thijs025 het volgende:
De Agfa Snapscan, hoe is deze printer,
is toch een scanner?

Maar ik heb de 1212U en hij voldoet daar prima voor hoor.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 22:58 schreef thijs025 het volgende:
De Agfa Snapscan, hoe is deze printer, je hebt verschillende types. Welke type is het best en is het inderdaad zo'n goede scanner. Het gaat mij voornamelijk om foto's en cd hoesjes scannen. Is de snapscan dan goed of kan ik beter een andere nemen?
Volgens mij weet je zelf niet wat het is :)

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Ik zou die printer wel nemen ja, vooral A4 scant ie goed :)

Effe on-topic, bij ons thuis hebben we Snapscan 600 (is dacht ik hetzelfde als de 1200, ze hebben een keer die naam veranderd) en ik ben er erg tevreden over. Je kan er echt keimooie foto's en plaatjes mee inscannen.

Ik heb geen ervaring met andere flatbed-scanners, maar ik vind hem keigoed. Eigenlijk het enige onderdeel van de computer bij m'n ouders die ik ook graag zou willen hebben

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Jullie hebben beiden gelijk :)

Er zijn printer types gemaakt en scanner types.

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:57

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik heb zelf ook zon printer die stiekum toch scanner is. Bevalt me zeer goed :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Ik heb thuis nog een van de allereerste Snapscans, met SCSI interface. Onder win98 en op mijn Mac werkte die prima, maar onder win2k blijft dat ding meer hangen dan dat hij scant. Ik gebruik'm dus ook niet veel meer, maar het kan zijn dat er ondertussen al nieuwere drivers zijn voor win2k.

Verwijderd

weet iemand mischien een site waar ik drivers voor de snapscan touch kan vinden voor win xp?

Verwijderd

ik heb al op de site van agfa gezocht maar kon niets vinden!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 15 december 2001 15:59 schreef fingiecrookie het volgende:
weet iemand mischien een site waar ik drivers voor de snapscan touch kan vinden voor win xp?
check http://support.agfa.com/swPubDTP/

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb een E25; kost ongeveer niets meer, en werkt (scant dus) uitstekend.

Verwijderd

bedankt!
Pagina: 1