Kinzo imitatie dremel

Pagina: 1
Acties:
  • 1.152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Topicstarter
Die stond toen in een topic dattie in de aanbieding was voor 60 piek. Alleen waren de meeste al uitverkocht |:( :(

Dus ik balen....totdat er iemand in datzelfde topic zei dat je hem ook bij welkoop kon halen !!

Dus ik vandaag gebeld, en ja hoor....ze hebben hem :) Alleen dan wel voor 78 piek, maar goed, tis bij hun geen aanbieding :) Dus ik denk dat ik die maar is ga halen. Hoop dat jullie er wat aan hebben.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Ik heb em hier ook
Best wel een relaxed apparaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Firm kloon gekocht bij de Kijkshop voor Fl 112,95 vanwege die flexibele as die je er bij krijgt. Zijn overigens gewoon goede producten hoor. Bij Dremel betaal je niet alleen voor naam, maar ook voor het gereedschap. Ik heb een rosster uitgeslepen, had er 5 schijfies voor nodig die bijgeleverd waren. Als ik mij niet vergis had een collega maar 2 Dremel schijfjes nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 23:33 schreef Jamez_Joint het volgende:
Ik heb een Firm kloon gekocht bij de Kijkshop voor Fl 112,95 vanwege die flexibele as die je er bij krijgt. Zijn overigens gewoon goede producten hoor. Bij Dremel betaal je niet alleen voor naam, maar ook voor het gereedschap. Ik heb een rosster uitgeslepen, had er 5 schijfies voor nodig die bijgeleverd waren. Als ik mij niet vergis had een collega maar 2 Dremel schijfjes nodig.
Ja, maar op die Kinzo gaan dus ook Dremel schijfjes :Y)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wachteens effe, volgens mij is die Firm bij de Kijkshop ook iets van 60 piek (zonder die as). Anders moet je het daar maar efkes checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 22:51
Ik heb afgelopen vrijdag die Kinzo bij de Gamma zien liggen. Was 60 piek daar. Ik kon nou niet zien of 't de gewone prijs was, of een aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 22:18

Diamon

The Weird One

Euhmmmmm, die Ferm kloon werkt ook gewoon met Dremel meuk.
Ik heb de flexible as ook, en die is ideaal.
3 jaar garantie, ik maak me dus nergens druk om :)

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op dinsdag 16 oktober 2001 00:14 schreef JAVA-Doctor het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag die Kinzo bij de Gamma zien liggen. Was 60 piek daar. Ik kon nou niet zien of 't de gewone prijs was, of een aanbieding.
Hmmm....via icq antwoord je niet terwijl je toch online staat... :?

Dan vraag ik het hier maar ff : waar zit die Gamma waar die Kinzo's nog zijn ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
Op dinsdag 16 oktober 2001 00:40 schreef JT het volgende:

[..]

Hmmm....via icq antwoord je niet terwijl je toch online staat... :?

Dan vraag ik het hier maar ff : waar zit die Gamma waar die Kinzo's nog zijn ?
Hmm? Was nog DivXje aan 't kijken.... in Waalwijk was 't dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt ook een soort gelijk tooltje van Black&Decker. zitten een hoop extra's bij. Ik weet enkel niet of hij ook uitwisselbaar is met dremel tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

wat is eigenlijk de beste imitatie dremel??

en waar vind ik zon kinzo ?

ik woon in amsterdam

ik heb wel een echte dremel gezien voor 235 en die 2 imitaties bij kijkshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook die kinzo van de gamma voor 59 gld ofzo. De accecoirs die er bij zitten zijn vlut die schijfjes die slijten echt super snel! Maar alle orginele dremel dingen passen erop dus:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Ja, schijfjes van FERM, KINZO en Proxion slijten onwijs snel, op het werk hebben we een proxion met van die rooie schijfjes die houden niet zo lang vol als je metaal gaat slijpen idem KINZO (van mijn collega) ik heb zelf FERM met flexibele slang en daar gaan die rooie schijfjes ietsje langer mee, maar het is nog steeds te snel.

Ik heb paar gaaten (een gat voor 4x92mm fans en een 120mm fan) gemaakt in het begin met paar centimeters had ik all paar van die rooie schijfjes op, toen dacht ik "ik ga dremel schijfjes nemen, want dit is niets!" ik ging naar een een metaal/gereedschap zaak toe die alle dremmel spullen verkoopen, en twee pakjes vibra vezel schijfjes gekocht, in een pakje zitten 5 schijfjes en ze kosten 20 gulden per pakje, maar ik heb met 5 schijfjes in totaale lengte 150cm geslijpen, als ik deze lengte met rooie schijfjes moeten doen, had ik ongeveer 100 schifjes op waarschijnlijk :+

Hier een plaatje hoe die schijfjes eruit zien van dremel:
Afbeeldingslocatie: http://tele02.intouch.net/isroot/eu2/Images/Products/ThumbNails/426.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:52

krietjur

Where am I?

Ik heb zelf schijfjes van Proxxon, geen idee meer welke het zijn trouwens, zijn grijs van kleur.. maar die gaan best lang mee vind ik en ze waren slechts 10 piek voor 10 stuks bij Conrad toen ik ze kocht.. :) 'k heb zelf overigens zo'n Ferm nep-dremel van de kijkshop, zonder flexi-as.. werkt perfectos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 11:17 schreef Tetsuo55 het volgende:
wat is eigenlijk de beste imitatie dremel??

en waar vind ik zon kinzo ?

ik woon in amsterdam

ik heb wel een echte dremel gezien voor 235 en die 2 imitaties bij kijkshop
Zoals ik net al zei, volgens mij betaal je alleen voor de onderdelen. Die Firm en Kinzo hebben beide 3 jaar garantie. Zou mij niet verbazen als ze uit dezelfde fabriek komen.

Kinzo = Gamma - Bricorama
Firm = Kijkshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 11:44 schreef Reptile-X het volgende:
Ja, schijfjes van FERM, KINZO en Proxion slijten onwijs snel, op het werk hebben we een proxion met van die rooie schijfjes die houden niet zo lang vol als je metaal gaat slijpen idem KINZO (van mijn collega) ik heb zelf FERM met flexibele slang en daar gaan die rooie schijfjes ietsje langer mee, maar het is nog steeds te snel.

Ik heb paar gaaten (een gat voor 4x92mm fans en een 120mm fan) gemaakt in het begin met paar centimeters had ik all paar van die rooie schijfjes op, toen dacht ik "ik ga dremel schijfjes nemen, want dit is niets!" ik ging naar een een metaal/gereedschap zaak toe die alle dremmel spullen verkoopen, en twee pakjes vibra vezel schijfjes gekocht, in een pakje zitten 5 schijfjes en ze kosten 20 gulden per pakje, maar ik heb met 5 schijfjes in totaale lengte 150cm geslijpen, als ik deze lengte met rooie schijfjes moeten doen, had ik ongeveer 100 schifjes op waarschijnlijk :+

Hier een plaatje hoe die schijfjes eruit zien van dremel:
[afbeelding]
Als ik die waardes voor die dremelschijfjes zo hoor, zijn mijn aldi-nepdremel-schijfjes net zo goed als die van dremel. Ik had ook ongeveer 5 schijfjes nodig voor zo'n afstand in mijn hq-0, ik dacht alleen dat dat veels te veel was, toen heb ik originele met glasvezel versterkte dremelschijfjes gekocht. Maar ook die slijten me veels te snel, ik doe nu de hoekjes met de nep-dremel en de rest met een de decopeerzaag(die had paps al) en een heel erg fijn zaagje. Dat gaat behoorlijk rechter en netter. Die dremel en nep-dremels hebben een behoorlijk probleem: ze kunnen namelijk niet het schijfje recht op het metaal zetten, en hoe kleiner het schijfje hoe erger het wordt. Op het laatst moet je bijna met een 45 graden hoek slijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dat ik mijn LianLi ga verkrachten, wel de Aopen HQ45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Lianli???

url?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 15:55 schreef Tetsuo55 het volgende:
Lianli???

url?
De eerste en eigenlijk enige fabrikant die alu-kasten levert
ze staan gewoon in pricewatch. Wel duur ze beginnen bij F500 voor een desktop zonder voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

kuch kuch

ok laat maar
hehe

ik ga bijna alleen lichtmods aanbrengen en een raampje :P

ik vind mijn kast wel cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op dinsdag 16 oktober 2001 15:57 schreef The Rapier het volgende:

[..]

...eigenlijk enige ...
:z

Coolermaster misschien ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 16 oktober 2001 15:44 schreef Jamez_Joint het volgende:

[..]

[KNIP]

Kinzo = Gamma - Bricorama
Firm = Kijkshop
Ferm is het, heb hem ook gekocht bij de Kijkshop, is een goed merk EN 3 jaar garantie!

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 18:57
Als je Ferm invoert bij kijkshop.nl in het zoekveld, dan worden er een aantal producten gevonden. Welke is nou het beste om zo'n gaatjesrooster voor je fan eruit te zagen, slijpen of hoe dat ook mag heten.
opties:

1. Bovenfrees
2. Combitool (nepdremel?)
3. Pendeldecouperzaag
4. Reciprozaag

Heeft iemand hier een mening over, dan wel de nodige ervaring om er een oordeel over te kunnen vellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus net een slijpsteen (aluminium oxide 8193), 5 re-inforced cut-off wheels (426) en een graveerpuntje (105) van Dremel gekocht bij de Praxis. Kostte mij Fl 51,-. Ik heb met die slijpsteen een mm of 2 weg geslepen (gat was te klein). Nu zit er een inkeping in die steen, na ongeveer een 45 minuten slijpen. De Ferm steen hield het 45 seconden vol. Die schijfjes heb ik nog niet geprobeerd, dat doe ik morgen voor het tweede gat. Wederom De Ferm schijfjes moesten 5 broeders opofferen om een gaatje te maken. Dure grap zo een case mod. Ik heb diepe respect voor mensen die zulke gaten uitsnijden en bewerken. Of mijn Terminator is belachelijk degelijk of sommige mensen hebben echt tijd te veel. Ik was zeker anderhalf uur bezig met 1 gat. Volgende zal vast wel sneller gaan. Inmiddels is de kast zo vernaggeld dat ik hem hoe dan ook moet spuiten. Die blauwe LEDjes staan iig wel cool. Wanneer het af is krijgen jullie het wel te zien B-) Kheb trouwens koelpasta van 3,95 gekocht. Scheelt toch 2 graden = nog steeds 68...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 10-09 21:40
Mijn fake-dremeltje (toledo) is in de aanbieding bij de Wehkamp: 40 piek met een setje tooltjes. Hij is geschikt voor standaard dremel acc. en tools...

Ik heb em een paar maanden geleden bij de kijshop voor dezelfde prijs gekocht (ook aanbieding). Errug flex apparaatje :)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55

Tetsuo55

Op woensdag 17 oktober 2001 01:09 schreef Hankey het volgende:
Mijn fake-dremeltje (toledo) is in de aanbieding bij de Wehkamp: 40 piek met een setje tooltjes. Hij is geschikt voor standaard dremel acc. en tools...

Ik heb em een paar maanden geleden bij de kijshop voor dezelfde prijs gekocht (ook aanbieding). Errug flex apparaatje :)
ik heb die niet kunne vinden op de wehkamp site :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, sommige mensen zijn idd 1 uur bezig met een gat te dremelen! :o
Ik doe het gewoon met een decoupeerzaag, als je dat rustig doet en je kast netjes afplakt, heb je 1) zo goed als geen krassen 2) een bijna perfect rond gat (dwz als je een dun metaalzaagje gebruikt) en 3) het duurt maar 15 minuten, als je het secuur doet.
En met 1 zaagje kun je meerdere gaten maken.
Daarna nog ff netjes afvijlen (evt met een dremel steentje) en klaar is Kees >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 16:07 schreef JT het volgende:

[..]

:z

Coolermaster misschien ?
weet ik wel, en nog wel wat andere fabrikanten ook, maar bij die fabrikanten staat het allemaal nog wat meer in de kinderschoenen. Coolmaster is pas geleden pas begonnen met leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
Als er nog iemand op zoek is naar die Kinzo dremel. Hier nog een tip.

Hij is nu in de aanbieding bij Karwei, voor 89 piek. Daar krijg je ook nog een flexibele as als accesoire bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zeg ik
KINZO(OI)
:Y)
En geen gemekker met een Black&Decker
Pagina: 1