Ik ben lui en heb geen zin om te zoeken.... Bestaat het fenomeen videorecorder met een hard disk al (ja TIVO -I know) voor de NL-markt en zo ja, waar kan ik die kopen. Ben dat K VHS inmiddels zo zat en zoek dus zo'n apparaat. Dank voor je opmerkingen.
Verwijderd
Je moet zelf maar ff zoeken hoor!!!
Wat ik weet is dat die dingen echt duur zijn!!!
Je hebt er verschillende van! En ze zijn gewoon verkrijgbaar bij BV correct, conrad ed.
Wat ik weet is dat die dingen echt duur zijn!!!
Je hebt er verschillende van! En ze zijn gewoon verkrijgbaar bij BV correct, conrad ed.
volgens mij zijn er nog geen op de nederlandse markt. wat je hier wel hebt zijn digitale satelliet ontvangers met harddisk. voordeel is dat je dan gewoon digitale mpeg2 ontvangt en dus geen kwaliteits verlies hebt zoals met een tv.
momenteel zijn er nog maar een paar van deze apparaten en zitten er nog een aantal schoonheidsfoutjes in.
in de duitse c't van een paar maanden geleden stond een artikel hierover, als je interresse hebt kan ik het wel inscannen.
momenteel zijn er nog maar een paar van deze apparaten en zitten er nog een aantal schoonheidsfoutjes in.
in de duitse c't van een paar maanden geleden stond een artikel hierover, als je interresse hebt kan ik het wel inscannen.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Nou, dan is het tijd dat de wereld weer wordt veroverd. Heeft er nog iemand zin om mee te gaan naar china :-). Wat betreft het scannen.... Prima idee maar besteed er niet te veel werk aan hoor.
The swabman
The swabman
JVC heeft er eentje, met S-VHS er naast.
De HM-HDS1
• Hard Disk Recorder met 40 GB harde schijf (ongeveer 14 uur SP, 20 uur LP, 28 uur EP mode, en 40 uur SEP opnemen):
• Super-VHS High Resolution (DigiPure Technology met Digital Wide TBC en 2 MB Frame Memory, Super-VHS ET Recording)
• Non-Linear Random Assemble Editing (HDD-->S-VHS/VHS)
• Programme Dubbing voor gemakkelijk overzetten en archiveren (HDD-->S-VHS/VHS)
• "Live Memory" voor nog meer gemak bij TV uitzendingen (HDD)
• Index Picture Navigation (HDD & S-VHS/VHS)
• Gelijktijdig opnemen en weergeven (HDD)
• 1,5x TimeSave weergave met geluid (HDD)
• Instant Replay, Quick Skip, Live Slow (HDD)
• 360x zoeken op hoge snelheid, met beeld (HDD)
• Audio Dubbing (S-VHS/VHS)
• 12 uur opnemen in de EP stand (S-VHS/VHS)
• Betrouwbare tijdgestuurde opnames (ShowView Deluxe, Rec Link, Express Programming) (S-VHS/VHS)
• B.E.S.T. Picture System (S-VHS/VHS)
• On-Screen menu's: keuze uit 10 talen
De HM-HDS1
• Hard Disk Recorder met 40 GB harde schijf (ongeveer 14 uur SP, 20 uur LP, 28 uur EP mode, en 40 uur SEP opnemen):
• Super-VHS High Resolution (DigiPure Technology met Digital Wide TBC en 2 MB Frame Memory, Super-VHS ET Recording)
• Non-Linear Random Assemble Editing (HDD-->S-VHS/VHS)
• Programme Dubbing voor gemakkelijk overzetten en archiveren (HDD-->S-VHS/VHS)
• "Live Memory" voor nog meer gemak bij TV uitzendingen (HDD)
• Index Picture Navigation (HDD & S-VHS/VHS)
• Gelijktijdig opnemen en weergeven (HDD)
• 1,5x TimeSave weergave met geluid (HDD)
• Instant Replay, Quick Skip, Live Slow (HDD)
• 360x zoeken op hoge snelheid, met beeld (HDD)
• Audio Dubbing (S-VHS/VHS)
• 12 uur opnemen in de EP stand (S-VHS/VHS)
• Betrouwbare tijdgestuurde opnames (ShowView Deluxe, Rec Link, Express Programming) (S-VHS/VHS)
• B.E.S.T. Picture System (S-VHS/VHS)
• On-Screen menu's: keuze uit 10 talen
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Pagina: 1