Toon posts:

Hoe haal ik het meest uit mn viper770?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zouden jullie me tips kunnen geven hoe ik het maximale uit mn videokaart kan halen?

Systeem:
AMD k-6 III
jetway 542b/542bs moederboard
Diamond viper 770 (met detonator 3 driver)
256 sdramm
(ja ik weet het, niet echt een computer om over naar huis te schrijven maar daar komt over een maand verandering in)

W2k

Ik heb t gevoel dat ik er meer uit kan halen maar ben nog niet zo snugger op dat gebied dus tips zijn welkom.

Alvast bedankt

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 16:38

mvds

Totally awesome!

Een V770 kan je best leuk overklokken zolang je hem maar goed koelt. Dus de koeler eraf halen en een 486 koeler erop lijmen (hoe dat moet kan je wel ergens terug vinden). Met een V770 kan je het beste de 6.50 drivers hebben, die werkten bij mijn V770 (Ultra) het beste

Verwijderd

Op mijn Viper770 bak loopt Unreal Tournament nog best wel goed (8>

Zoals hierboven al stond kan je het beste de 6.50 drivers gebruiken :)

Verwijderd

Ik heb ook een V770 (géén Ultra) . . . Is tussen de 35 en 40 fps in UT op 1024x768x16-bits normaal??? En geldt dat overklokken ook voor deze gewone versie???

edit: Mijn systeem specs...

MSI 6167 Mainboard
128MB PC100 SDRAM
Quantum 5400 rpm 10Gb ATA66 IDE HDD
Diamond Viper V700
Diamond Monster Sound MX-300

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 16:38

mvds

Totally awesome!

Ja, dat is normaal op die resolutie.

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 22:26 schreef madahu7 het volgende:
Zouden jullie me tips kunnen geven hoe ik het maximale uit mn videokaart kan halen?

Systeem:
AMD k-6 III
jetway 542b/542bs moederboard
Diamond viper 770 (met detonator 3 driver)
256 sdramm
(ja ik weet het, niet echt een computer om over naar huis te schrijven maar daar komt over een maand verandering in)

W2k

Ik heb t gevoel dat ik er meer uit kan halen maar ben nog niet zo snugger op dat gebied dus tips zijn welkom.

Alvast bedankt
das een makkelijke vraag NIET !! en zeker niet op een amd k6

Verwijderd

Kijk ook ff naar de DirectX en OpenGL instellingen van je driver.. Daar kun je vaak ook wat dingen wat "optimaler" instellen..
Pagina: 1