Toon posts:

manier om i815 op agp 4x te laten draaien?

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hey ik heb dus een MSI 815EPT PRO, met een tualadinges en dies uiteraard overgeclockt, maar zoals ik vaker lees, zora je 5 mhz van je default FSB afwijkt, gaat bij de meeste i815 de agp automatich op 2x, en dat wil deze tweaker uiteraard niet :), nou moet dit toch op te lossen zijn? ik heb voor asus borden (niet officiele) biossen gezien waarbij je dit kon aanpassen, maar voor msi hebbik die nie :(

iemand idtje?

Verwijderd

Topicstarter
lo??? ben ik de enige met dit probleem ofzo? mis ik wat??

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 17:04

freshy98

Atari

Voor de Asus CUSL2 serie zijn er speciale tweaked BIOS'n.
Kijk eens op www.asusboards.com en dan onder het forum bij BIOS.
daar staan ook links.
misschien dat je er mee verder komt voor je MSI bord.

[A] Moon 4K Ultra HD: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2337998

Verwijderd

Topicstarter
lol ja die biossen bedoel ik, maar ik denk niet dat et slim is een asus bios in m'n msi bord te flashen

• GreenPictures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-12-2021

GreenPictures

Feestgraaf

Die BIOS-en moet je idd niet flashen...

Wat voor volgens mij wel werkt is StuffPCR, zoek ff in Google ofzo..

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

Verwijderd

Eh merk je het verschil tussen agp 2x en 4x ???

Nope |:(,conlusie je word er niet beter op.....na ja mischien een beter gevoel :)

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Precies! Het gevoel, dat is 't m! To tweak or not to tweak!

Verwijderd

Topicstarter
heheh idd :) ff de laatste 3dmark puntjes mee pikken :P

Verwijderd

Topicstarter
heheh gelukt :) het kan met WCPR edit & set, ik had toebvallig het programma om te kijken of m'n geheugen nog wat te tweaken was, en toevallig kwam ik ook alle AGP instellinen tegen.

de "edits"

A9 - 03
50 - 10
06 - 90
73 - 00
A8 - 04
A4 - 07
B0 - 00

dit zijn alle edits die ik toegevoegd heb , en betreffen niet aleen de AGP instellinegn, maar ook zaken als de CPU delay en Sidebanding (die is nu ook enabled :) ) en wat geheugen settings

dus heb je ook problemen, download de i815 PCR van H.oda's site, en WCPRset en WCPRedit ergens anders (google) vandaan :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:46
Ik vind het een beetje een vreemd bord. Bij m'n GF2MX draaide het bord standaard op 2x AGP. Bij m'n GF3 draait ie standaard op 4x AGP. Beide kaarten zijn vrij nieuw en moeten draaien op 2x AGP en er is verder niets overgeklokt.

Verwijderd

Topicstarter
naja zo werkt et tenminste :P
Pagina: 1