Toon posts:

Vaag muis probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt hier duz een beetje gek.
Nou had ik nog een P166. Ik dat ding weer wat instaleren zodat iemand anders ook ff mee kon internetten. Nu het probleem. Ik sluit er een muis op aan, en die doet het niet, maar hij doet het wel op me eigen pc. Ik heb er zo'n "com naar ps2" convertertje tussen die bij het optical setje hoort van me eigen pc. De compoort is dus niet stuk want me eigen draadloze muis doet het wel op die P166!! Ik snap het niet meer. Het lijkt me een beetje onlogisch dat dat switchertje het aleen bij dat draadloze spul doet toch??

Verwijderd

Ik heb een Logitech Altavista en een Marble FX. Als ik die converters omwissel doen ze het al niet. Strange vindt je ook niet? Het is dus gewoon zo :?

Verwijderd

kheb t ook met zo'n convertertje geprobeert (geen id waar die bij heeft gehoord) maar zowel een ms trekker een ms standaard muis (zo'n bolle geen id hoe die heet) en een logitech mouseman deden het er niet mee op de compoort, volgens mij moetde muis er sowieso voor geschikt zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ik snap het niet hoor, daarvoor maken ze die rotzooi toch?
nou, het zal wel goed zijn d8 ik! Dan zal ik wel ff zoeken om een com muisje.
in ieder geval thx voor de replys, nu weet ik tenminste dat het niet aan mij ligt