Nieuwkomer

Pagina: 1
Acties:

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 09:45
Ik wil jullie graag helpen. Ik heb dat proggie geprobeerd te downe en te installe, maar ik heb ut idee dat dit niet goed gaat. Als het uiteindelijk werkt, wil ik het op 5 pc's zette. Het zijn niet de snelste maar misschien helpt het.

Ik heb het verhaal van Femme gelezen, maar die 'koe' waar ie het over heeft komt bij mij niet in mijn scherm. Misschien dat iemand mij kan helpen (vast wel).

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-05 14:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

(ik ben ook een newbie, maar bij mij doetie het wel!)

Zodra je hem installeerd, gooit hij je naar de setup. Die stel je in zoals al beschreven is, met je registratie e.d.

Daarna sluit het proggie af (geloof ik), en kun je de koe opstarten, die dan vrolijk zijn werk gaat doen.

• MadCow*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

MadCow*

<= icon space for rent

ik neem aan dat je RC5 doet.
de koe komt pas te voorschijn als je het progje minimalizeerd.
kan krijg je een schattig koetje in je taakbalk.

Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-05 11:30

Roel

screen -x addict

- Heb je het van de goede site gedownload ?
www.distributed.net/download/clients.html voor de echte koe, links naar andere projecten moet je ff zoeken...
En daar de goeie versie gedownload ? Makkelijkste manier is om de installer te downen die hier te vinden is.

-Wow, 3 reacties meteen achter elkaar :)-

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-05 20:31
Zolang je het venster van de client niet hebt geminimaliseerd komt er geen koetje in je balk naast de tijd. Kijk anders even of er wel 100% CPU-usage is om er zeker van te zijn of het wel draait :)

Welkom in iedergeval allebei :)

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 09:45
Ik heb nu het koe'tje in mn schermpie, maar mn proc loopt nog lang niet op 100%.
Ik heb de instellingen gewoon overgenomen zoals staat beschreven, maar ik heb me volgens mij nog niet ingeschreven bij jullie team. Misschien dat iemand me daar mee kan helpen?

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-05 20:31
Op maandag 15 oktober 2001 21:01 schreef Zenit het volgende:
Ik heb nu het koe'tje in mn schermpie, maar mn proc loopt nog lang niet op 100%.
Ik heb de instellingen gewoon overgenomen zoals staat beschreven, maar ik heb me volgens mij nog niet ingeschreven bij jullie team. Misschien dat iemand me daar mee kan helpen?
Als je koe draait dan draait die op de idle-cycles. De niet gebruikte computerkracht. Aangezien je computer ook wat meer doet dan alleen een koe zal de koe rond de 97% of zo pakken van de processorkracht.

Aanmelden gaat pas een dag later als de eerste blokjes richting D.net verstuurd zijn. Zoek dan aan de hand van je ingevulde ID (e-mailadres) je stats op en laat je password mailen door de link die daar ergens staat. Ga dan naar de site van DPC op D.net en klik daar op de link 'join this team' Dan moet alles goed komen. Als het goed is staat dat ook ergens in dat verhaal wat je al gelezen hebt.
Pagina: 1