Wie weet waar ik de vst plugin kan vinden waarmee ik platengekraak kan nabootsen??? Ik heb gehoord dat die er wel moet zijn, maar kan na lang zoeken nog niks vinden op i-net
om een muziekje lekker nostalgisch voor te laten doen..., klinkt cool in een discotheek, als je aan het draaien bent, dan lijkt het net alsof je echte platen aan het mixen bent 
/mij gaat naar het heerlijk commerciele trance energy in heerenveen as. weekend
edit:
shit mn bericht net een minuut te laat
shit mn bericht net een minuut te laat
/mij gaat naar het heerlijk commerciele trance energy in heerenveen as. weekend
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
je denkt toch niet serieus dat ik het over een of andere tranceplaat heen ga gooien..
ik maak zelf muziek, en heb dat effect nodig...
ik maak zelf muziek, en heb dat effect nodig...
Verwijderd
Kan je wel helpen aan een DirectX plugin die dat kan:
http://www.izotope.com/products/vinyl/vinyldx.html
http://www.izotope.com/products/vinyl/vinyldx.html
nee, maar dan kan ik het ook niet over mijn beat heen gooien op de computer...
steinberg heeft zo'n vst plugin gemaakt, maar ik kan m nergens meer vinden
steinberg heeft zo'n vst plugin gemaakt, maar ik kan m nergens meer vinden
Verwijderd
Ik heb geloof ik wel een plug-in voor dat effect op 1 van m'n Interface CD's staan. Ik weet niet zeker of 't een VST of DXi plug-in is.
ik zal eens even voor je kijken, na de koffie
ik zal eens even voor je kijken, na de koffie
Verwijderd
Je kan in Cooledit 2000 of in pro een noise/crack of hiss filter toepassen. In plaayts van de noise verwijderen kun je ook de noise behouden en geluid weggooien vervolgens opslaan en in een ander spoor afspelen.
Maar je kunt zie ik nu ook gewoon een filter toepassen die gekraak simuleert.
Maar je kunt zie ik nu ook gewoon een filter toepassen die gekraak simuleert.
Verwijderd
Ik heb net even die CD voor je lopen zoeken, je raad het al... ding is weer nergens te vinden (altijd ligt ie in de weg, en als je 'm nodig hebt is ie er niet
)
zodra ik 'm gevonden heb, laat ik 't je hier ff weten en zet ik die plug-in online
kun je ook wat met een DXi plug-in?, of moet het perse VST zijn?
zodra ik 'm gevonden heb, laat ik 't je hier ff weten en zet ik die plug-in online
kun je ook wat met een DXi plug-in?, of moet het perse VST zijn?
keb em contact me ff : icq 18333773 (om slotje te voorkomen: et is een trail versieOp maandag 15 oktober 2001 21:26 schreef whotheman het volgende:
liefst vst, maar dx is ook wel goed
jep van steinbergOp maandag 15 oktober 2001 21:29 schreef whotheman het volgende:
heb geen icq
is t vst?
heb je wel msn-messenger?
Pagina: 1