Toon posts:

Hoe lang wacht jij al op je Power I?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik al sinds 3 september.

Nog even en bij mp3cdspeler.nl (g*dverdomme de mirrorsite van lenoxx.nl) komt er een vreemd wit poeder aan...

Ik begin nu echt mijn geduld te verliezen, vooral omdat ik minder dan de helft van de tijd een e-mailtje krijg dat hij er nog niet is...

edit:
er staat nu g*d ipv god, tevreden? het wordt in genoeg andere topics gezegd, dus waarom niet hier waar het wel gerechtvraadigd is?

.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:07
Op maandag 15 oktober 2001 19:56 schreef Vipertje het volgende:
Ik al sinds 3 september.

Nog even en bij mp3cdspeler.nl (godverdomme de mirrorsite van lenoxx.nl) komt er een vreemd wit poeder aan...

Ik begin nu echt mijn geduld te verliezen, vooral omdat ik minder dan de helft van de tijd een e-mailtje krijg dat hij er nog niet is...
doe es ff rustig aan man !

Enne die grapjes van "een vreemd wit poeder" ??
ik zou daar maar even HEEL ERG mee oppassen, er zijn mensen die dat echt NIEt kunnen waarderen !

en ps. zet je VRAAG een fatsoenlijk neer, niemand snapt een ene kut van je gebazel !

• j0ck0z
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-02-2025
Ik vind dit ook geen manier van doen.

Als je iets te vragen hebt, doe dit dan op een normale
manier.

En pas je taal gebruik wat aan.

------

PB 3.2

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ga naar de shopsurvey dan!
wat denk je nou te bereiken met zo een topic?
is zeg maar vrij irritant, en hoe je zo doet is geen haar beter als mp3speler.nl doet

in de shopsurvey kun je zetten dat het nergens op slaat, zet je lekker een paar 4'en weg, maar dit is vrij nutteloos zeg maar

Verwijderd

Topicstarter
Ok, gevoel van humor is dus ook ver te vinden hier, net als HET LEZEN VAN DE TOPICNAAM. Ik vraag dus hoe lang je al wacht, dat staat er met grote letters boven en dat trok dus je aandacht! Daaronder staat dan mijn opinie en toelichting! Ik vraag dus hoe lang jullie al wachten. En niet om verhalen dat jullie de opbouw van mijn posts niet conform de richtlijnen vinden.

Verwijderd

Als je nou netjes even die 2de zin weg haalt met dat poedertje van je... dan krijg je zo ook geen boze mensen / modjes op je dak.

En het is lullig dat je zo lang moet wachten.. gewoon veel bellen en mailen.

• Xandrios
  • Laatst online: 00:07
Op maandag 15 oktober 2001 21:27 schreef Vipertje het volgende:
Ok, gevoel van humor is dus ook ver te vinden hier, net als HET LEZEN VAN DE TOPICNAAM. Ik vraag dus hoe lang je al wacht, dat staat er met grote letters boven en dat trok dus je aandacht! Daaronder staat dan mijn opinie en toelichting! Ik vraag dus hoe lang jullie al wachten. En niet om verhalen dat jullie de opbouw van mijn posts niet conform de richtlijnen vinden.
niet conform de richtlijnen ?!?!

het is gewoon GROF, RESPECTLOOS !!!

[edit]

enne, gevoel voor humor?

als jij dat humor vind, ben je wel heel errug ZIEK !!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn god, zit jij te flippen op de Anthrax of zo?

Hoeveel WTC moppen zijn er al niet getapt hier? Fusten vol denk ik. Als het zo erg is, dan haalt de moderator het wel weg, ik zie gewoon echt niet wat er zo erg is. Gewoon grappig bedoeld, maar dat kan ook al niet meer door de forumpuristen ffs...

De "moderator" (of liever Administrator) doet meer, in dit geval: tjek je mail. :(

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 21:55 schreef Vipertje het volgende:
Mijn god, zit jij te flippen op de Anthrax of zo?

Hoeveel WTC moppen zijn er al niet getapt hier? Fusten vol denk ik. Als het zo erg is, dan haalt de moderator het wel weg, ik zie gewoon echt niet wat er zo erg is. Gewoon grappig bedoeld, maar dat kan ook al niet meer door de forumpuristen ffs...
Dit is echt helemaal niet grappig hoor, je krijgt er een officiële waarschuwing voor.

Verwijderd

tsss ik vond het wel grappig ,beetje saai van jullie zeg..

Verwijderd

Nou ja, als hij ze een zakje Coke wil sturen om te zorgen dat ze wat sneller worden, dan mag dat toch?
Ik vind het zonde van het geld hoor, maar dat moet ieder voor zich weten.

Verwijderd

Vervuil dit topic niet >:)
snif

Verwijderd

Topicstarter
Zo zeg, attack van de forumpuristen...

Hoezo is dit nou weer grof en respectloos, en stijfschelden van Arabieren niet? Dit is gewoon een grap, als je hem niet begrijpt, ga dan niet lopen brullen... Heeft eidereen die zei dat het Midden-Oosten plat moest na 11 september een waarschuwing gekregen? Volgens mij niet.

Wat is tjekken? Iets wat rare mensen doen die geen humor hebben?

• FireStarter
  • Laatst online: 16-12-2025
Op maandag 15 oktober 2001 20:26 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

doe es ff rustig aan man !

Enne die grapjes van "een vreemd wit poeder" ??
ik zou daar maar even HEEL ERG mee oppassen, er zijn mensen die dat echt NIEt kunnen waarderen !

en ps. zet je VRAAG een fatsoenlijk neer, niemand snapt een ene kut van je gebazel !
KOPspijkers gezien???

w00t

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op dinsdag 16 oktober 2001 13:10 schreef Vipertje het volgende:
Zo zeg, attack van de forumpuristen...

Hoezo is dit nou weer grof en respectloos, en stijfschelden van Arabieren niet? Dit is gewoon een grap, als je hem niet begrijpt, ga dan niet lopen brullen... Heeft eidereen die zei dat het Midden-Oosten plat moest na 11 september een waarschuwing gekregen? Volgens mij niet.
SInds wanneer ben jij crew? Laat dat maar fijn aan ons over.
ga ik hierop in? Dacht het niet...

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 13:10 schreef Vipertje het volgende:
Als dat zo zou zijn zou jij het moeten weten niet waar?

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 13:09

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Tjonge wat een gezeik, wat hypocriet...

Je kunt niet alles serieus nemen..... Tenminste, niet alles wordt serieus gemeend!

www.avpnews.com

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

2 everyone in dit topic:

Chill Out & Relax :)

Er is zegmaar al genoeg oorlog op deze wereld.. Toch?

Persoonlijke noot: Het gaat misschien een beetje ver die opmerking over de 'enveloppe met inhoud', maar niet echt om wakker van te liggen lijkt mij..
Beetje relativeren allen, Vipertje is gewoon pissed dat hij z'n bestelling mis ziet lopen..

Verwijderd

Topicstarter
En dat iedereen denkt op dit forum dat alles wat geschreven is gemeend is mag je ook niet vergeten...

Dit zijn echt mensen met een bril en een bierbuik die nu op mij reageren.

En wederom, dit is grappige opmerking. Dat jullie nou nooit de forums van pointlesswasteoftime lezen waar humor gewoon de boventoon slaat...

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-03 20:35
Vreemd wit poeder. rofl!

Jullie moeten niet alles serieus nemen wat er in het forum gezegd wordt.

Ik moest er iig wel om lachen.

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-03 11:22

Kvn

Op vrijdag 19 oktober 2001 10:28 schreef Aeon het volgende:
Vreemd wit poeder. rofl!

Jullie moeten niet alles serieus nemen wat er in het forum gezegd wordt.

Ik moest er iig wel om lachen.
Ja en ik ook eigenlijk... Mensen mensen je kan het ook overdrijven hoor

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ok, dit gaat weer helemaal nergens over: probeer het maar opnieuw als je perse wil ranten over je Power I.
En hou het netjes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.