Toon posts:

ATI en X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand al eens spellen gespeeld met DRI onder XFree4.x? Zo ja, hoe werkt dat?
Ik heb zelf zon lifebook Fujitsu laptop (jahh van de TU/e model C-4110) en ik dacht dat dri ook werkte met de rage mobility die daarin zat. Ik krijg het echter niet aan de gang, driver r128 wil niet laden ("No devices").
Is iemand anders dit wel gelukt?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

In redhat lukte 't me meteen, debian na veel geklooi niet echt..

You can try this :? (Redhat)

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. ik heb niet zon zin om weer naar Redhat te gaan.. Debian bevalt verder veel te goed.. Dan maar geen FPS ;)

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:45

deadinspace

The what goes where now?

Op maandag 15 oktober 2001 20:03 schreef XKB het volgende:
hmm.. ik heb niet zon zin om weer naar Redhat te gaan.. Debian bevalt verder veel te goed.. Dan maar geen FPS ;)
Kzou ook niet teruggaan naar Red hat hoor :)
Maar ik dacht eigenlijk dat DRI met de ATi rage128 pro mobility blaat nog niet werkte, alleen dat Xv nu aan de praat geslingerd was.
Op maandag 15 oktober 2001 20:01 schreef j3p het volgende:
In redhat lukte 't me meteen, debian na veel geklooi niet echt..

You can try this :? (Redhat)
Mja, je weet net zo goed als ik dat de distro op zich weinig uitmaakt als er drivers voor zijn he...

En verder: weet je zeker dat dat op dezelfde hardware was? Bij mijn beste weten is er gewoon geen DRI support voor deze kaart.

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 20:03 schreef XKB het volgende:

[..]

dan maar geen FPS ;)
Dit is de juiste instelling >:)

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op maandag 15 oktober 2001 22:49 schreef deadinspace het volgende:

[..]

Kzou ook niet teruggaan naar Red hat hoor :)
Maar ik dacht eigenlijk dat DRI met de ATi rage128 pro mobility blaat nog niet werkte, alleen dat Xv nu aan de praat geslingerd was.
[..]

Mja, je weet net zo goed als ik dat de distro op zich weinig uitmaakt als er drivers voor zijn he...

En verder: weet je zeker dat dat op dezelfde hardware was? Bij mijn beste weten is er gewoon geen DRI support voor deze kaart.
Rage 128/rage 128 mobility heeft DRI support
dri.sourceforge.net

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:45

deadinspace

The what goes where now?

Op maandag 15 oktober 2001 23:21 schreef nitenite het volgende:

[..]

Rage 128/rage 128 mobility heeft DRI support
dri.sourceforge.net
De X r128 driver werkt hier al niet eens. (de X ati driver wel, maar hiermee doet DRI nix...). Dit kwam meen ik omdat wij een Rage Mobility pro hebben en geen Rage Mobility... vraag me niet wat het verschil is, maar het maakt blijkbaar voor de drivers veel uit.
Pagina: 1