Toon posts:

ruis in boxen....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ruis uit mijn boxen. Als ik ze gewoon aanzet, hoor ik een ruis. Mijn stopcontact is niet geaard. Kan dit hiervan de oorzaak zijn. Ik heb alle contacten nagekeken...wie weet een antwoord? :?

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:05

Oceria

I've been in between....

Ligt eraan. Is het een brom? Hoe hard is het? Is het met de volume knop geheel open of ook gesloten?
Hoor je het alleen als je bijvoorbeeld naar je PC wilt luisteren, of bij alle bronnen? En wat voor spullen heb je?
Bronnen, versterker, luidsprekers, bekabeling.
FF wat meer informatie, want bij een garage zeggen dat je auto "broem broem doet" helpt ook niet.

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 18:12
Je hebt zeker van die active boxjes, speciaal voor de pc. Het zou me niet verbazen als zelfs het duurdere speelgoedspul van computerfabrikanten ruist.. Het is gewoon geen goed spul.
Doe jezelf een lol en sluit je pc gewoon aan op een fatsoenlijke hifi-set. Heb je gewoon het beste geluid..

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 22:17 schreef winand het volgende:
Je hebt zeker van die active boxjes, speciaal voor de pc. Het zou me niet verbazen als zelfs het duurdere speelgoedspul van computerfabrikanten ruist.. Het is gewoon geen goed spul.
Doe jezelf een lol en sluit je pc gewoon aan op een fatsoenlijke hifi-set. Heb je gewoon het beste geluid..
Mijn labtec apx 4620 ruist vol open nog niet eens... (ja een heel klein beetje als je 3d aanzet, maar dat is toch lame)