Toon posts:

Te weinig USB poorten...

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb te weinig USB poorten, om al mijn USB devices op aan te sluiten. Hoe kan ik deze poorten uitbreiden?

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:48

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Tegenwoordig zit bij alles een USB poort :) Je kan een extra kaartje kopen, geluidskaart zitten ze tegenwoordig soms op (hercules), je hebt firewire kaart icm usb, keuzes genoeg :)

Een USB hub kopen kan natuurlijk ook nog :)

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Nieuwe monitor, zit tegenwoordig ook hubies op :)

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 23:12 schreef O.D.Smolik het volgende:
Nieuwe monitor, zit tegenwoordig ook hubies op :)
ja maar je gaat toch geen nieuwe monitor kopen als je een usb poort tekort komt :?

• TriLithium
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-08 16:12

TriLithium

7800Wp E/W + 7.5 kW Ecodan

Op maandag 15 oktober 2001 23:14 schreef firstwollie het volgende:

[..]

ja maar je gaat toch geen nieuwe monitor kopen als je een usb poort tekort komt :?
sommigen wel :P

Verwijderd

Had ik ook last van, en te weinig stroom. Nu dacht ik er van af te zijn door mijn hub. Maar onlags kreeg ik weer van mijn logicrap 3000 te horen dat er weer niet genoeg stroom was. Ik denk dat ik maar weer eens een clean install ga doen en een andere pc voor mijn vriendin koop :)

Kheb trouwens een Safeway 7-poorts HUB. Als ik de USB poorten niet achter mekaar gebruik start mijn pc niet door.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op maandag 15 oktober 2001 23:17 schreef TriLithium het volgende:

[..]

sommigen wel :P
Ja, zou ik meteen doen. De hub kost ongeveer 70 piek (4 usb), nieuwe monitor 19 inch monitor 999 piek (4 usb), nou ik zou het wel weten :) :P

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38
Als je net als ik nog wel een pci slot over hebt kun je ook een pci kaartje kopen met usb poortjes erop.

Koste me 40 piek + verzendkosten (http://www.eynstein.nl)

/edit: daar zitten overigens 4 poorten op, ook wel met 2 poorten maar dat is een 10,- goedkoper.
Nou dat heb ik er wel voor over hoor, ik heb ze nu toch alweer op 1 na allemaal in gebruik :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:48
Ff vergeten, je hebt passieve en actieve hub's. De actieve versterkt het signaal ook weer maar heeft wel een netspanningsadapter nodig... maar heeft zeker de voorkeur als je toch een contactdoos over hebt.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op dinsdag 16 oktober 2001 00:19 schreef justin01 het volgende:

[..]

Ja, zou ik meteen doen. De hub kost ongeveer 70 piek (4 usb), nieuwe monitor 19 inch monitor 999 piek (4 usb), nou ik zou het wel weten :) :P
70 piek ?? ik zie in winkels liggen voor 45,- hoor..
Pagina: 1