Toon posts:

[graphic]Tekening met maatverdeling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor mijn studie moet ik op dit moment wat tekeningen maken op de computer. Het moet een soort verdeling worden op 4 dimensies met scores op elke dimensie en daar een lijn tussen. (een heel simpel spinneweb lijkt het)

Met welk programma kan ik dit makkelijk maken (moet uiteindelijk geimporteerd worden in Word XP)

Verwijderd

Illustrator, Freehand of Fireworks ofzo, gewoon een programma waarmee je lijntjes kan trekken.

Verwijderd

Topicstarter
Prima, fireworks heb ik geinstalleerd, kan je daar ook een soort maatverdeling aanbrengen. Elke dimensie heeft nl een score van 1 t/m 5

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu dus bezig met Fireworks, alleen hoe krijg je een eclips nu echt 100% rond?

Verwijderd

Bij veel grafische programma's en iig bij Photoshop door de SHIFT ingedrukt te houden. Zou me niet verwonderen als het bij Fireworks hetzelfde werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Yep werkt, thanx voor de tip!

Verwijderd

Topicstarter
misschien willen jullie hiermee nog helpen. Nou heb ik een cirkel, met door het middelpunt twee diagonale lijnen, kruisend met hoeken van 45 graden. De twee lijnen wil ik graag in 8 of 10 gelijke stukken hakken, kan dit ook met fireworks of met een andere programma.

Ik wil dus een lijn met kleine dwarsstreepjes, gelijke afstanden.
Pagina: 1