Layers.

Pagina: 1
Acties:

• MrZed
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

Topicstarter
Hallo,

Allereerst: ik heb gezocht, er waren wel wat topics, maar de titel deed anders vermoeden dan de inhoud.

Oke mijn vraag:
Kijk allereerst hier
zoals je ziet heb ik een foto en aan de rechterkant van die foto een waziger vak. Nou wilde ik het zo maken dat in dat wazige vak de text komt. Ik dacht aan een ilayer o.i.d.
Dit omdat deze hele pagina 1 plaatje is.
Mijn vraag is dus hoe positioneer ik een ilayer/layer o.i.d. ik ben bekend met het feit dat NetScape users problemen hebben met layers, maar dat is hun eigen schuld :P
Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik zoek al de gehele avond, webmonkey.com etc.
Alvast bedankt.

Rob.

nog steeds een nickchange

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 05:50
ROb jongen je moet maar eens met google zoeken om wat meer over te leren. Je hebt het over ilayers wat ns4 is en je spreekt later over dat ns problemen geeft met layers maar an moeten de mensen maar geen netscape gebruiken:)

Vandaag ben ik :)
<div style="position:absolute; left:100px; top:100px; width:200px; height:400px;">
Hier komt je text en over de rgrote en positionering moet je zelf maar nadenken.
</div>

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

SiteWorx: We design your Brainview.. we just know shit about html? :P

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 05:50
Op maandag 15 oktober 2001 20:01 schreef Bosmonster het volgende:
SiteWorx: We design your Brainview.. we just know shit about html? :P
Daar had ik niet eens naar gekeken:) Koop eens een boek of zo, voordat je aan webdezign begint.

• MrZed
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

Topicstarter
Mensen, voordat we allemaal verkeerde dingen gaan denken, ik heb een prima programmmeur, en ik ben voor de design kant. Maar deze keer wilde ik de gehele website maken. Vandaar, ik heb een HTML (in 20 stappen) en Javascript boek.
Maar daar hebben ze het niet over layers.

nog steeds een nickchange

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Tip: Maak je site niet uit 1 plaatje :) Je hoeft namelijk geen layers te gebruiken om dit voor elkaar te krijgen.. Je kunt ook een gedeelte van het plaatje als achtergrond gebruiken voor een tabel en de tekst er zo overheen plaatsen.

Het plaatje zo alleen is namelijk 128K groot.. niet echt aan te raden :P

Verwijderd

:D vooral doorgaan...

Lees eens een html tut. verder suc6 ermee.
Pagina: 1