Toon posts:

resizeable swf?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi vraagje is het mogelijk om een .swf te resizen zoals een pop-up(die geresized kan worden).
Dus door bij hoek te pakken en te vergroten of verkleinen?
Weet iemand daar een methode met javascript ofzo?

Khoor het wel....

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:52
Gebruik de OzBoz® methode: met frames :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

je moet je vraag wat duidelijker stellen.. maar je kunt ook een swf gewoon als object in je HTML plakken op elke maat die je wil. Gewoon de broncode een beetje aanpassen of DW gebruiken.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

flash=vector
dus die kan je gewoon vaag gaan scalen (of nie soms?)

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Je kunt een .swfŽje gewoon maximaliseren hoor... Tenzij je een FScommand toegekent hebt:
code:
1
fscommand ("allowscale", "false");

Dan behoudt Žt .swfje zŽn eigen formaat, of je het venster zelf nou maximaliseert of niet.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Als je dat echt binnen Flash wilt doen, moet je een swf'je in een mc'tje laden, en dan kun je dat mc'tje gaan scalen enzo...

Hele goede manier voor het inladen van een swf'je in Flash met scalen e.d. is een keer gepost door B-Top:

[even searchen]
[/even searchen]

[topic=211047/1/25]

:)

Verwijderd

Volgens mij bedoelt ie gewoon dat je een swfje in een pagina kunt vastpakken bij de hoeken en hem groter of kleiner maken.

Volgens mij kan het niet, (kheb het ook nog nooit gezien)
Snap het nut ook niet echt. Makkelijks lijkt me zoals je zelf al zegt, een popupje maken en het swfje 100*100 procent erin zetten.

(of zoiets met frames doen en dan de optie resize aan laten, maar lijkt me behoorlijk geklooi)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik bedoel de hele .swf resizen!
Dus niet een window in een .swf ofzo maar de hele afbeeding.
Zoals gezegd het zijn vectors dus dat is het probleem niet, denk ik?
je geeft binnen .html een .swf zijn hoogte en breedte aan.
net als bij iedere ander afbeelding (toch!)
Nou vroeg ik me af om bijvoorbeeld d.m.v. een javascript ofzo de settings variabel en verstelbaar te maken....
Of zeg ik iets geks nu?

Dus kvroeg me af of iemand daar iets meer over weet? Tzou wel gaaf zijn denk ik!

Verwijderd

Topicstarter
gebruik d ozboz methode met frames, leuk maar waar kan ik dat vinden? is dat een post hier of een tut. elders?
Ikheb hier al ff gekeken, maar zie wel ozboz maar geen relevant onderwerp!
Pagina: 1