Toon posts:

Help even een DVD-rom kiezen, ik kom er niet uit!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een paar dagen zoeken op deze en andere sites kan ik geen goede keuze maken voor een DVDspeler die mijn 36x moet gaan vervangen. Kan iemand mij helpen?

Vereisten: Stil, tray (geen slot in!) stabiel, gemakkelijk regiovrij te maken, rond de fl. 200,-.

Ik heb nu de onderstaande spelers op mijn lijstje staan:
-ASUS E612 (12X/40X), gemakkelijk regiovrij te maken, wel problemen met beschadigde cd's en cd-r & cd-rw.
-Pioneer DVD-116 (16X/40X), lijkt mij wel redelijk goed, via firmware regio vrij te maken.
-Toshiba M1402 (12x40) stil, gemakkelijk regiovrij te maken maar onvindbaar.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

zoals je zelf al aangeeft zal het wel de pioneer worden denk ik :? :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

zeker weten heb ook die pioneer die is gewoon het beste.
heb ook al andere gehad maar deze is gewoon het stilst en snelst

Verwijderd

Ik heb zelf ook die Pioneer DVD-116 en ik ben er erg tevreden over. Tot nu toe nog geen problemen mee gehad, behalve dat FairUse er niet mee wilt werken. Misschien is dit probleem verholpen als je de DVD-ROM regiovrij maakt. (Al hoewel ik ook regio 2 DVDtjes heb geprobeerd te encoden met FairUse).

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:42
Ik heb zelf ook een Pioneer (De 104S (Slot-in)) en ik ben er supertevreden mee!

Dus gewoon voor Pioneer gaan!

• Azrael
  • Laatst online: 12-03 20:27
Ja, de Pioneer schijnt wel de beste te zijn.

Verwijderd

Ja, de Pioneer schijnt wel de beste te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik was zelf meer op die andere twee georienteerd, maar toen die toch niet mogelijk/verstandig bleken kwam die Pioneer pas wat meer in zicht. Ik had al wel op de 116 gezocht op deze site (en voor reviews) maar de vonk sprong niet direct over. Als iemand nog wat heeft toe te voegen dan lees ik dat graag. Anders ga ik morgen op pad voor de Pioneer. :)

Verwijderd

waarom neem je de lite on ls 122 / 163 niet ??
heb zelf de 163 en die is ook regiovrij te maken.
verder zijn het zo'n beetje de beste dvd's die er te krijgen zijn (zowel opgebied van muziek als wel gewone data komen ze als 1 van de beste uit de bus)

Verwijderd

Pioneer :) als je die ergens kunt krijgen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Pioneer 116 gehaald. Regio vrij maken doe ik pas als ik RC1 dvd's heb, maar de firmware heb ik hier al. Thanx voor jullie hulp :)

Verwijderd

die pionier kun je die ook gewoon op regio 1 zetten. en trouwens weet iemand waar ik deze in groningen kan kopen

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 oktober 2001 23:22 schreef slain het volgende:die pionier kun je die ook gewoon op regio 1 zetten.
Wat bedoel je met gewoon op regio 1 zetten. Dit moet toch via nieuwe firmware of is er nog eeen andere manier?

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op woensdag 17 oktober 2001 00:08 schreef Raampie het volgende:

[..]

Wat bedoel je met gewoon op regio 1 zetten. Dit moet toch via nieuwe firmware of is er nog eeen andere manier?
ik denk dat ie het ? is vergeten :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Pagina: 1