Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

KPN SMS > Libertel

Pagina: 1
Acties:

• PowerRun
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Zojuist getracht om een SMS te verzenden vanaf de KPN-site. Ten eerste (volgens mij een bekend probleem) krijg ik geen Status binnen (ik krijg direkt onzin op mijn scherm).

Bovendien krijg ik NIET de tekst binnen, die op de site is ingetikt... Sterker nog: het is niet eens 'leesbaar'. Heeft iemand anders dit ook met zijn/haar telefoon?

Zou KPN mij als Libertel'er gewoon niet willen bedienen? Zieke shit zou dat toch zijn.

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 19:19 schreef PowerRun het volgende:
Bovendien krijg ik NIET de tekst binnen, die op de site is ingetikt... Sterker nog: het is niet eens 'leesbaar'. Heeft iemand anders dit ook met zijn/haar telefoon?
Een vriend van mij heeft een Nokia 3310 met een Libertel abbonement. Toen ik een keer een SMSje naar hem heb verstuurd, kreeg hij ook allemaal rare tekens binnen en was de tekst ook onleesbaar, precies wat jij zegt. Ik heb zelf ook Libertel, dus het ligt niet aan KPN. Het probleem ligt misschien wel bij jezelf, want die Nokia 3310 kan namelijk SMSjes van meer dan 160 tekens lezen. Je kan bij die Nokia 3310 ook de manier waarop hij die SMSjes leest instellen. Ik weet niet zeker of dat ermee te maken heeft en of jij ook een toestel hebt die lange SMSjes kan lezen, maar het probleem ligt dus niet bij KPN.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
dat probleem heb ik als ik een sms via quios.com verstuur.. ook allemaal vage tekens in beeld.. maakt niet uit welke aanbieder..