Ik heb deze hdd gekocht maar ik krijg hem niet gepartitioneerd/geformatteerd 
Ik zal ff uitleggen, als ik fdisk gebruik dan moet je rebooten om de partities te kunnen formatteren, wel na reboot is de partitie die ik had aangemaakt weer verdwenen en zo blijft dit doorgaan.
Onder partition magic krijg ik errors dat het niet de goede partitie info kan verkrijgen.
Als laatste heb ik ook nog van Seagate zelf discwizard 2000 geprobeerd maar hier geeft ie ook de error dat er geen partitie is die geformatteerd moet worden.
Ik heb toen de diagnostic tools van Seagate maar gedownload maar hier krijg ik geen errors dat er iets mis is met de schijf.
Ik heb alles geprobeerd via slave en master.
Mijn bios is goed hij herkende de hdd meteen.
Nog even over wat voor systeem ik verder heb:
Asus K7V met rev 1007
AMD 900Mhz
Maxtor plus 40 (40GB 7200rpm)
384MB SDRAM
Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben.
Ik zal ff uitleggen, als ik fdisk gebruik dan moet je rebooten om de partities te kunnen formatteren, wel na reboot is de partitie die ik had aangemaakt weer verdwenen en zo blijft dit doorgaan.
Onder partition magic krijg ik errors dat het niet de goede partitie info kan verkrijgen.
Als laatste heb ik ook nog van Seagate zelf discwizard 2000 geprobeerd maar hier geeft ie ook de error dat er geen partitie is die geformatteerd moet worden.
Ik heb toen de diagnostic tools van Seagate maar gedownload maar hier krijg ik geen errors dat er iets mis is met de schijf.
Ik heb alles geprobeerd via slave en master.
Mijn bios is goed hij herkende de hdd meteen.
Nog even over wat voor systeem ik verder heb:
Asus K7V met rev 1007
AMD 900Mhz
Maxtor plus 40 (40GB 7200rpm)
384MB SDRAM
Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben.