TV mot een nieuw bakkie hebben

Pagina: 1
Acties:

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:15
Hello zo als titel al laat zien wil ik een nieuwe tv kopen.

ik heb max fl.1000.- te besteden

en hij moet grijs zijn (de kast :+)
en hij moet 55 a 70 cm groot zijn

welke is volgens jullie de beste :? :? :?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Je kunt voor dat bedrag het beste een philips of een sony oid kopen...
ik zou ff w8en tot de uitverkoop, want dan zijn er altijd heel mooie aanbiedingen...

Maar ik zou sowieso voor een sony of een philips gaan...

JVC heeft ook nog wel redelijke tv's.......

• Duinkonijn
tnx :) *D

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 15 oktober 2001 19:04 schreef Duinkonijn het volgende:
tnx :) *D
Inderdaad ga zelf kijken... Dit soort topics hebben echt totaal geen nut, omdat iedereen z'n eigen bende gaat ophemelen... Er is niet voor niets keuze hoor...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Duinkonijn
Op maandag 15 oktober 2001 19:17 schreef JvS het volgende:

[..]

Inderdaad ga zelf kijken... Dit soort topics hebben echt totaal geen nut, omdat iedereen z'n eigen bende gaat ophemelen... Er is niet voor niets keuze hoor...
nou ik hab alleen verstand van pc`s ... ik wil een dingetje met hoge resolutie / groot opvervlak. wat het na 5 jaar ook nog doet

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Neem een JVC, voor 1000 gulden heb je in de aanbieding misschien nog wel een mooie 70 cm breedbeeld en uiteraard in zilverkleur ;)

|Specs|

Verwijderd

Sony = Super mooie kleuren erg helder vind ik
Philips = Ook mooie kleuren en nog altijd de toppers van de Tv's en ze gaan heel erg lang mee sony heeft vaker keuren

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:57

Opa

Nu Multifocaal!

http://www.kieskeurig.nl

Let vooral op de details: Zit er een S-video plug? Altijd handig als je een DVD èn een Video wilt aansluiten en je kan Macrovision niet uitschakelen of die apparaten hebben maar 1 scart.
Zit er audio uit (2 tulp pluggen) Handig als je het TV geluid via de versterker wil laten lopen als de VCR op de timer staat.

Dat soort dingen dus.

:)

..en weer verlaat een tevreden klant het pand.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Duinkonijn
TOP :9 B-)

Pagina: 1